Continu verlichting uitzetten op St2
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Briljant. Hele service menu niet nodig dus voor Michiels ST2. En ik maar moeilijk doen
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Nee hoor. Was goed jouw advies. Hij wilde de dagrijverlichting (de U op het frame) permanent uitzetten. Dat kan alleen via het service menu.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
dan is alles uit, die knop is alles uit of aan.
mijn vraag was of er een mogtelijkheid is dat enkel de u en achterlicht branden en je zelf de sterke verlichting apart aan kan zetten..
the sky is the limit , you only live once
Bij mij brand de U permanent zodra ik de fiets aanzet. Schakelaar bedient koplamp en achterlicht. Wat jij wil kan volgens mij niet.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
-
- Veteraan
- Berichten: 1030
- Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:50
- Locatie: Gouda
- Merk SP: Klever N Rogue
- Km-stand: 7000
Ik vroeg me eigenlijk af waarom je uberhaupt de verlichting uit zou willen hebben.....
Persoonlijk vindt ik de dagrijverlichting op de St2 geen toegevoegde waarde. Ik rij zwz altijd met mijn verlichting aan.
Persoonlijk vindt ik de dagrijverlichting op de St2 geen toegevoegde waarde. Ik rij zwz altijd met mijn verlichting aan.
Stromer St1X dec 2017 22" Orange, 814 Wh, 32 km enkel, 43506 and not counting anymore.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
Klever N Rogue 2023 L Titan, 1200 Wh, 32 km enkel, 4000+ and counting.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Ik ook (zeker met mijn ST1 X, want die heeft niet die mooie "U" voorop het balhoofd), maar het is niet in alle landen toegestaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Michiel Werkman
- Runner-up
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 25 mei 2017, 08:08
Hartelijk dank voor de gebruiksaanwijzing om het daglicht uit te kunnen schakelen!
Er is een logische 'waarom' vraag gesteld. Welnu, mijn vrouw en ik (allebei St2) fietsen uitsluitend (vlot) recreatief. In binnen- en in buitenland. Over de hele gebruiksduur levert dat tot nu toe een ovetall gemiddelde snelheid op van 25kmh. Op die manier, met gepersonaliseerde setting en gewoon meer eigen spierkracht, halen wij op 1 acculading tot wel 250km. Wij wagen ons er met die snelheden bewust niet mee tussen de auto's. Dáárom, én om ermee op fietspaden en in de natuur te rijden, hebben wij hebben alle elementen die ze duidelijk als speedelec kenmerken eraf gehaald c.q. eraf gelaten. Daartoe behoort ook het daglichtje. Overigens fietsen wij altijd met de gewone verlichting aan, met (gewone racefiets) helm en handschoenen en WA-verzekering.
Nog een andere vraag over de modificaties.
Die zijn vooral gericht op lekker lange comfortabele toertochten en zal ik apart nog even posten, met foto's.
Er is een logische 'waarom' vraag gesteld. Welnu, mijn vrouw en ik (allebei St2) fietsen uitsluitend (vlot) recreatief. In binnen- en in buitenland. Over de hele gebruiksduur levert dat tot nu toe een ovetall gemiddelde snelheid op van 25kmh. Op die manier, met gepersonaliseerde setting en gewoon meer eigen spierkracht, halen wij op 1 acculading tot wel 250km. Wij wagen ons er met die snelheden bewust niet mee tussen de auto's. Dáárom, én om ermee op fietspaden en in de natuur te rijden, hebben wij hebben alle elementen die ze duidelijk als speedelec kenmerken eraf gehaald c.q. eraf gelaten. Daartoe behoort ook het daglichtje. Overigens fietsen wij altijd met de gewone verlichting aan, met (gewone racefiets) helm en handschoenen en WA-verzekering.
Nog een andere vraag over de modificaties.
Die zijn vooral gericht op lekker lange comfortabele toertochten en zal ik apart nog even posten, met foto's.
St2 (5/2016) persoonlijk gemodificeerd
Take the long way home (Supertramp)
Take the long way home (Supertramp)
- Zebbernaut
- Veteraan
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
- Locatie: Mechelen (België)
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 20000
Michiel Werkman schreef: ↑24 mar 2018, 08:15 Hartelijk dank voor de gebruiksaanwijzing om het daglicht uit te kunnen schakelen!
Er is een logische 'waarom' vraag gesteld. Welnu, mijn vrouw en ik (allebei St2) fietsen uitsluitend (vlot) recreatief. In binnen- en in buitenland. Over de hele gebruiksduur levert dat tot nu toe een ovetall gemiddelde snelheid op van 25kmh. Op die manier, met gepersonaliseerde setting en gewoon meer eigen spierkracht, halen wij op 1 acculading tot wel 250km. Wij wagen ons er met die snelheden bewust niet mee tussen de auto's. Dáárom, én om ermee op fietspaden en in de natuur te rijden, hebben wij hebben alle elementen die ze duidelijk als speedelec kenmerken eraf gehaald c.q. eraf gelaten. Daartoe behoort ook het daglichtje. Overigens fietsen wij altijd met de gewone verlichting aan, met (gewone racefiets) helm en handschoenen en WA-verzekering.
Nog een andere vraag over de modificaties.
Die zijn vooral gericht op lekker lange comfortabele toertochten en zal ik apart nog even posten, met foto's.
Ben wel eens benieuwd naar die modificaties, en leuk dat jullie er de maximale range uit halen om wat te toeren, wist zelfs niet dat het mogelijk was om er 250km mee te doen.