Belevenissen op de ST2(s)

Lomito

Zo, weer terug van een mooi ritje door de Betuwe en Land van Maas en Waal. Bij het passeren van de Stromer-dealer in het dorp trof ik Nelis in de bedrijfsbus om 17:20uur op weg naar huis. Die jongens maken hele dagen zo van maandag t/m zaterdag...

In tegenstelling tot vorige week was het prachtig weer. Ook draag ik nu geel in plaats van blauw en heb me in gelijk de illegaliteit gestort door mijn route over (on)verplichte fietspaden te laten plaatsvinden, waar mogelijk. Volledig lege fietspaden, afgezien van 2 hondenuitlaters op de Waalbandijk in Druten. Zelfs op de Tacitusbrug die normaal toch een concentratiepunt van fietsers, scooters en bromfietsen is was op mij en het gemotoriseerde verkeer op de snelweg na volledig uitgestorven. Maar die brug telt niet want daar mag het.
Leeg1
Leeg1
waalban1.jpg (91.19 KiB) 4197 keer bekeken
Leeg2
Leeg2
waalban2.jpg (86.35 KiB) 4197 keer bekeken
Leeg3
Leeg3
waalban3.jpg (148.2 KiB) 4197 keer bekeken
En uiteraard stond ik om 17:45uur precies op de veerstoep van het pontje naar Druten. Vorige week lag het pontje om die tijd aan de overkant en vertikte het om mij op te halen. Vandaag kwam het voetveer vrolijk dansend op de golven richting aanlegsteiger aan de Dodewaardwal terwijl ik me van de dijk liet freewheelen. Zouden ze mij in de gaten gehouden hebben?
Beneden aangekomen bleek er een wandelaar te wachten op het pontje en daar waren ze dus op afgekomen... Daar gaat je opzetje...
De schipper vertelde dat ze de hele dag slechts 5 klanten gehad hebben, inclusief de wandelaar en ik. En dat ze eigenlijk al aan het afsluiten waren aan de Drutense wal maar speciaal voor de wandelaarster overstaken. Chapeau!
Rusor
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2017, 16:52

Hoi, de 500 km kaap probleemloos gehaald. Dit op een klein weekje. Ik betrap me er steeds op dat die ST2 altijd uitnodigd om net even wat om te rijden. Men woon werk ritjes zijn 25 km enkel. Maar men daggemiddelde ligt tss de 70 en 80 km :D De beslissing om de grootste accu te nemen was dus de juiste. Met 1 lading over en weer naar te werk. Vervolgens nog even een ommetje. Kan perfect. Daarnet voor het eerst even een flinke poets beurt. Ketting ontvetten en wisselen met tweede exemplaar , bike in een sopje en daarna oppoetsen met silycone spray en hij staat er weer stralend bij. Love the bike... op naar de 1000 km
Laatst gewijzigd door Rusor op 03 jul 2017, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Lomito

Gefeliciteerd met je mijlpaal(tje)! En ik kijk niet op dat je nog even enkele tientallen kilometers erbij fiets, heb ik vandaag ook weer gedaan. Een ritje naar Arnhem voor m'n werk heb ik verlengd met een rondtocht over de Veluwe alvorens huiswaarts te keren. Met minder dan 50 km (= 1,6 uur) heb ik niet het gevoel dat ik er serieus gefietst is. En al snel tot de conclusie gekomen dat het stromeren simpelweg verslavend is... :oops:
Rusor
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2017, 16:52

Ja... het is verslavend. Ik had een foto in bijlage gedaan maar die is niet zichtbaar. Wat doe ik fout?
Lomito

1. Kies Bijlagen (naast Opties)
2. Kies Bestanden toevoegen
3. Selecteer foto op je computer
4. Kies Plaats in tekst

NB: zonder stap 4 wordt de foto blijkbaar ook geplaatst... :o
Bijlagen
Strandpark1.jpg
Strandpark1.jpg (398.35 KiB) 4458 keer bekeken
Rusor
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2017, 16:52

Lukt niet
Lomito

De foto mag niet meer dan 500 kB zijn of iets dergelijks. Stromeur is ermee bezig om het automatisch resizen mogelijk te maken, voorlopig moet je zelf aan de slag...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Een resizer voor deze versie van phpBB is helaas nog niet beschikbaar. Omdat ik de drempel voor het plaatsen van foto's niet al te hoog wil houden, heb ik daarom het maximum bestandformaat opgeschaald naar 10GB. In principe kun je nu bijna elk gewenst bestand van je telefoon e.d. uploaden zonder zelf eerst te resizen.

Als je een vrij groot bestand hebt (enkele GB) kan het enkele seconden duren voordat je de optie "plaats in tekst" ziet verschijnen. Dat komt dan dus omdat je een huge bestand naar de server aan het uploaden bent..

V.w.b. stap 4:

Als je kiest voor "Plaats in tekst", kun je de afbeelding "inline" in je tekst plaatsen waar je maar wilt.
Als je niet kiest voor optie 4 "Plaats in tekst", dan wordt je afbeelding als bijlage automatisch onderaan je bericht geplaatst.

Mocht het je alsnog niet lukken Rusor, kun je mij dan het bestand dat je wilt uploaden eens mailen zodat ik kan bekijken waar het aan ligt?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Rusor
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2017, 16:52

Hoi, dank voor de goede uitleg. Toch lukt het me niet. Sorry
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Wil je mij de afbeelding eens mailen? Dat kan naar info @ stromerforum punt nl.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie