Trekz Aftershokz beengeleidende hoofdtelefoon

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23014
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Voor op kantoor heb ik nou juist een koptelefoon met mega-demping en noise cancelling, want ik wil die gesprekken dus juist NIET volgen :bj
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Idem. Op het werk heb ik een koptelefoon met noise cancelling, anders word ik daar op sommige momenten compleet gek.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
LNY
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 406
Lid geworden op: 19 dec 2017, 09:29
Locatie: Amsterdam e.o.
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 18000

Het maakt nogal uit in wat voor kantoor je zit.
Heb heel lang een kamer voor mezelf gehad en zit nu met 1 iemand samen waar ik veel mee moet afstemmen. Dan helpt noise cancelling niet.
Als ik in een open kantoor of kantoortuin zou zitten zou ik daar ook voor kiezen.
ST3 cool white - sport - 983Wh
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ik zit in een kantoor met 2 andere docenten, maar heel vaak zijn er ook een paar studenten om wat vragen te stellen of over iets te discussieren, of er zijn studenten die voor een toets ondervraagd worden of zo. Als je dan je werk gedaan wilt krijgen dan is noise cancelling bijna een must.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

LNY schreef: 22 aug 2019, 21:25 Als ik in een open kantoor of kantoortuin zou zitten zou ik daar ook voor kiezen.
Onbegrijpelijk dat er nog steeds bedrijven zijn die daar voor kiezen trouwens. Geen vaste plek, rumoer, afleiding. Zoals mijn vriendin zegt; voor de gezelligheid en dingen afstemmen ga ik naar kantoor, werken doe ik thuis :bu:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23014
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Same. Twee dagen per week op de kantoortuin met chronisch tekort aan overlegruimtes om de dingen te regelen die echt face to face moeten. Drie dagen thuis waarin ik voor vijf dagen aan werk verzet.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Door noisecancelling hoor je toch net de gesprekken/keyboard clicks nog harder??

Was toch mijn ervaring met de Bose.
(Of luisteren jullie ondertussen muziek?)

Want ik zou gewoon stilte willen maar door niets op de bose te zetten van muziek kwam alles nog harder binnen dan zonder
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 23014
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Blue schreef: 23 aug 2019, 17:43 Door noisecancelling hoor je toch net de gesprekken/keyboard clicks nog harder??
Hier niet. Maar ik heb wel bewust een hoofdtelefoon gekozen die van zichzelf uitstekend dempt, én die noise cancelling heeft. Ik heb 'm ook vaak op zonder muziek, omdat ik eigenlijk gewoon rust wil en niet geluid met ander geluid wil wegmaken. Voordeel is meteen dat niemand me meer stoort als ik dat ding op heb.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Blue
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 246
Lid geworden op: 23 sep 2018, 17:23
Locatie: Lier
Merk SP: Geen :(
Km-stand: 800

Ook toevallig HSP?

Welke gebruik jij dan?
2023: Klever N Pinion L 1600Wh besteld en geannuleerd wegens nieuwe “misschien” leverdatum van de 1600Wh in Nov/Dec?
Ex-Stromer ST3
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Blue schreef: 23 aug 2019, 17:43 Door noisecancelling hoor je toch net de gesprekken/keyboard clicks nog harder??

Was toch mijn ervaring met de Bose.
(Of luisteren jullie ondertussen muziek?)

Want ik zou gewoon stilte willen maar door niets op de bose te zetten van muziek kwam alles nog harder binnen dan zonder
Ik heb de Bose; niks mis mee!! Werkt heel goed, alleen Sony schijnt nog een fractie beter te zijn.
Noisecancelling werkt het beste bij een vast geluidspatroon. Dan kan de processor het beste het “contrageluid” produceren.
Mooiste voorbeeld is bijv in een vliegtuig; de motoren hoor je amper, de stewardess redelijk goed als ze je aanspreekt.
Plaats reactie