Actioncam

Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

helaas heb ik het "filmpjes blijven bewaard bij valpartij" deze week uitgeprobeert, dat werkt netjes zoals het hoort (het lukte me bij een stop even niet om uit te clicken, viel dus met stilstand om :oops: ). Die beelden zagen er trouwens overtuigend knullig uit: stoppen en dan omvallen.
Niemand houdt je tegen om een topic genaamd “jouw grootste bloopers” te open in het Cafe :mrgreen:
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Daniel1975 schreef: 10 nov 2019, 18:16 Niemand houdt je tegen om een topic genaamd “jouw grootste bloopers” te open in het Cafe :mrgreen:
Jij gaat er vanuit dat deze in de top 10 staat? Tjoh :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Geen idee, maar hoe meer vulling in dat topic, des te beter ;p
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden. Het is zooooo suf als je voelt dat je gaat, en er niks tegen kunt doen :mrgreen:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Wellicht is het een goed idee voor me om die put gesloten te houden :d3:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Kom maar op met dat topic. Wat meer humor kan dit forum best wel hebben.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Henry schreef: 10 nov 2019, 21:26 Kom maar op met dat topic. Wat meer humor kan dit forum best wel hebben.
Leedvermaak is voor bijna iedereen leuk... precies de reden voor mij om het niet te doen ;p
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Saskia
Pro
Pro
Berichten: 36
Lid geworden op: 16 aug 2019, 13:10
Locatie: Groningen

FreddyH schreef: 10 nov 2019, 15:00
Saskia schreef: 10 nov 2019, 13:45 Wat zijn je ervaringen met die camera? Ik ben me aan het oriënteren en ben benieuwd naar je review. Alvast bedankt!
Vooral positief.
- beeldkwaliteit is stukken beter dan bij mijn vorige camera, alleen valt het wat tegen hoeveel geluid er opgenomen wordt (nog steeds een flinke verbetering dan bij mijn vorige camera)
- de draai-click bevestiging op de fiets is robuust en praktisch
- accuduur is veel meer dan prima, maar niet de beloofde 8 uur. Eerder iets van 5 uur of zo.
- instellingen zijn simpel per telefoon via BT te maken, of gewoon als je de geheugenkaart of camera aan je computer hebt aangesloten met de speciale app voor de computer
- de "set and forget" feature dat de geheugenkaart als ringbuffer gebruikt wordt is super, alleen de laatste filmpjes blijven bewaard
- helaas heb ik het "filmpjes blijven bewaard bij valpartij" deze week uitgeprobeert, dat werkt netjes zoals het hoort (het lukte me bij een stop even niet om uit te clicken, viel dus met stilstand om :oops: ). Die beelden zagen er trouwens overtuigend knullig uit: stoppen en dan omvallen.
- wist ik niet voordat ik ze kocht, maar wel handig: de USB aansluiting is USB-C, dus dit zijn mijn eerste apparaten die ik direct op mijn laptop kan aansluiten zonder adapter. Ik kan dus ook de oplader van mijn laptop en tablet gebruiken om de camera op te laden. Handig :)

Ik ben er tevreden mee!
Dank voor het delen van je ervaringen, fijne actioncam zo te lezen! Die zet ik op 't verlanglijstje :cool2:
Ik heb trouwens ook alvast het vallen uitgetest met de Stromer; pols gebroken, bijna uit stilstand, tijdens domme glibberpartij op natuurstenen dorpel hier op de Vismarkt. Vier tot zes weken gips, voorlopig niet fietsen dus :bh:
ST3 Anniversary Edition, Kinekt 2.1 zadelpen, 105 cassette, 983 Wh accu
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Aiii... dat is vervelend! Beterschap Saskia.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Graag gedaan! Sterkte met je pols, ook met lage snelheid kan het vervelend aflopen :bh:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie