Slot voor Stromer

Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Zie dat vrijwel elke Stromer met een ringslot deze bovenop de staande achtervork heeft geplaatst i.p.v. eronder zoals op de montage handleidingen. Is dat bewust?
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Ik kwam soms met mijn hak tegen het slot of de sleutelhanger. Daarom dus bovenop gezet.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Sven

Bij mij heeft FM 'm onderop gezet, ik heb er nog geen last van dat ik er met mijn voet tegenaan kom.

Ik heb meer last van de linker liggende achtervork...
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Mmm, zal eens kijken; heb het kleine 17" frame dus hak vs. slot kan weleens een dingetje zijn :mrgreen:
Art** AXA BLOCK XXL (sleutel uitneembaar), flexmount bevestiging & insteekketting ULC-130 zijn in ieder geval besteld.
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Golvas

J3R schreef: 09 jun 2018, 12:25 Art** AXA BLOCK XXL (sleutel uitneembaar), flexmount bevestiging & insteekketting ULC-130 zijn in ieder geval besteld.
Heb je een slot met ART goedkeuring nodig voor je verzekering ?

Hou er in voorkomend geval rekening mee dat van dit slot enkel de variant met niet-afneembare sleutel een ART goedkeuring heeft, de AXA BLOCK XXL NAZ dus (zie ook het Trelock RS 453 Protect-O-Connect NAZ Frame Lock Balloon slot : viewtopic.php?f=9&t=58&start=180#p23887)

https://www.stichtingart.nl/is-mijn-slo ... xa%20block
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Volgens AXA is het een ART** slot; ik wacht op de levering en ga dan eens e.e.a. uitzoeken.
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Golvas

Wordt duidelijk aangegeven op de ART website (zie link in mijn vorige post) en inderdaad ook op de AXA website.

AXA Block XXL (niet afneembare sleutel), deze heeft ART goedkeuring : https://www.axasecurity.com/bike-securi ... -block-xxl


AXA Block XXL Retractable (afneembare sleutel), deze heeft geen ART goedkeuring : https://www.axasecurity.com/bike-securi ... etractable
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Vervelend dan dat de shop waar ik het slot (met verwijderbare sleutel) bestelde, een afbeelding plaatst met ART** keuring. Wordt dus retourneren en ergens anders bestellen met de niet verwijderbare sleutel (wel ART**).
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Mountainmac
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 129
Lid geworden op: 18 mar 2018, 10:49

Gaat ook nergens over deze regel eerlijk gezegd. Een los Abus Bordo slot oid is wel ART 2 met uitneembare sleutel.
St2s, Kinekt, Quadlock, Continental City Plus contact, Spurcycle, R8000 11-28, SQlab inner bar-ends.
Golvas

Tja, ik heb ze ook niet gemaakt ... het is duidelijk dat je je goed moet informeren voor je wat bestelt, er staat voldoende bruikbare info (en linken) in dit topic.
Plaats reactie