Nummerplaathouder

Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Iemand in België die een mooie custom nummerplaathouder heeft gevonden? Die van de dealer heeft reclame, zou dat stukje er kunnen afslijpen maar misschien is hier een elegantere oplossing voor :mrgreen:
Streumer
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:40
Locatie: Hier
Merk SP: ST2
Km-stand: Veel

Streumer schreef: 26 okt 2017, 18:53 Zoiets
Echt custom

Afbeelding
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Streumer schreef: 26 okt 2017, 18:53 Zoiets
Echt custom
Mooi mooi, maar dat zou wel is in de weg kunnen hangen voor mijn fietstassen, jij heb een Harley Stromerson blijkbaar :cool2: .

Ik zou het toch gewoon achteraan op de daarvoor voorziene plaats willen houden.
Streumer
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:40
Locatie: Hier
Merk SP: ST2
Km-stand: Veel

Geen fietstassen hier wel een Topeak met ingebouwde tassen maar heb die nog nooit gebruikt
alleen de boventas voldoet voor mij.
Uiteraard is de bevestiging eveneens custom dit zoals gewoonlijk met m'n 3D hulpje
en wat creativiteit, deze zit gemonteerd op Racktime houder die met 1 klik erop en af kan.
Makkelijker kan niet, dit als ik eens gestraft wordt om met de auto te gaan werken.

M'n Harley Trapperson's plaat zit dus niet in de weg nog geen last gehad,
Met de aanpassing aan het achterlicht was de plaat niet mogelijk op de
reguliere plaats.
Er was nog een idee om de plaat net boven de plaathouder te bevestigen
maar kreeg dan deze ingeving.
Lomito

Zebbernaut schreef: 26 okt 2017, 17:21 Die van de dealer heeft reclame, zou dat stukje er kunnen afslijpen...
Ik ben gewend dat mijn dealer hemel en aarde beweegt (oke, hooguit de fiets) om het mij naar de zin te maken. Bij mij zit de naamsticker van de dealer dan ook gewoon op het achterspatbord, zelfs als dat afbreuk doet aan het uiterlijk van de fiets... mijn opoffering voor de hoge service die ik geniet.

Ik vind het dan ook zeer spijtig als men zo minachtend doet over de dealer, maar het kan uiteraard zo zijn dat de dealer dergelijke bejegening van de klant verdient. :be
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Om eerlijk te zijn heeft dat er niets mee te maken, als ik een bike van bijna 7000 euro koop mag ik zelf wel kiezen hoe die er uit ziet en vind deze bestickering maar niets. Het Goede dealer imago heeft hier in mijn ogen helemaal niets mee te maken. Als je een auto koopt mag de dealer in mijn ogen ook niet enkelzijdig beslissen om jouw bezit vol stickers te kleven toch? Als hij goed is dan kan je dit mondeling verder vertellen en zo hopelijk nieuwe klanten aantrekken.

Ik weet uit persoonlijke ervaring dat ik naar mijn fietsenmaker in de buurt al meerdere klanten heb gestuurd omdat hij zulk degelijk werk levert aan scherpe prijzen, elke keer ik er kom en er is iemand geweest die mij heeft genoemd is hij heel dankbaar. Ik heb hier geen stickers voor nodig :ay

Maar dit kan natuurlijk mijn persoonlijk idee zijn en iedereen mag hier vrij zijn mening in hebben, voor mij hoeven de stickers niet, goede service en klantvriendelijkheid dragen mondeling ver genoeg.
Streumer
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:40
Locatie: Hier
Merk SP: ST2
Km-stand: Veel

Zebbernaut schreef: 26 okt 2017, 17:21 Iemand in België die een mooie custom nummerplaathouder heeft gevonden? Die van de dealer heeft reclame, zou dat stukje er kunnen afslijpen maar misschien is hier een elegantere oplossing voor :mrgreen:
Neem eens een foto dan zien we wat mogelijk is.
Gebruikersavatar
Zebbernaut
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 770
Lid geworden op: 04 okt 2017, 19:15
Locatie: Mechelen (België)
Merk SP: Stromer ST2
Km-stand: 20000

Ik heb ineens een belachelijk simpele oplossing gevonden, de reclame had de breedte van een stukje zwarte scotch tape, dus ik heb het even ontvet en gewoon netjes erover gekleefd => Done :mrgreen: .

Maar ik ben wat aan het zoeken naar custom standaard plaatjes maar vind niet veel soeps.
Streumer
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 mei 2017, 22:40
Locatie: Hier
Merk SP: ST2
Km-stand: Veel

Zebbernaut schreef: 26 okt 2017, 19:45 Ik heb ineens een belachelijk simpele oplossing gevonden, de reclame had de breedte van een stukje zwarte scotch tape, dus ik heb het even ontvet en gewoon netjes erover gekleefd => Done :mrgreen: .

Maar ik ben wat aan het zoeken naar custom standaard plaatjes maar vind niet veel soeps.
Steunplaat maken in RVS, heb ik voor een boottrailer gemaakt van een kennis
met de naam van de boot erop gezandstraald ipv reklame.
Lomito

Zebbernaut schreef: 26 okt 2017, 19:41 Om eerlijk te zijn heeft dat er niets mee te maken, als ik een bike van bijna 7000 euro koop mag ik zelf wel kiezen hoe die er uit ziet en vind deze bestickering maar niets.
Mijn dealer heeft mij gevraagd of ze hun naamsticker mochten plaatsen...
Uiteraard mag dat, een dealer die haar klanten (niet alleen Stromer) zo in de watten legt heeft daar wat mij betreft alle recht op. Maar het staat de klanten uiteraard volledig vrij om hun dankbaarheid tot uiting te brengen met het afslijpen van de dealernaam... :dwarf: :dwarf:
Plaats reactie