Slijptol vs AXA Defender: 1 - 0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Mijn zoontje kreeg vanmiddag zijn AXA Defender ringslot niet meer open omdat zijn sleutel was afgebroken. Dus heb ik even de test gedaan hoe lastig het is om zo'n slot door te slijpen... Binnen 30 seconden was ik er door, heel spannend was het niet.

Er zitten ook wat nadelen aan zo'n slijptol: het trekt best een beetje aandacht :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
ocra

Om vervolgens schouder ophalend door te lopen ? :D
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

:bn: ja.

Heel veel andere keuze heb je niet, toch? Gewoon met doen alsof het jouw eigendom is :mrgreen:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
ocra

Doelde op de mensen die er aandacht voor hadden
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ah, ja. Als je op klaarlichte dag zo'n bak herrie komt maken en er staat een 11 jarig manneke bij (ook met koptelefoon en veiligheidsbril) dan zal het wel juist zijn. En dat was het ook.

Ik heb heel bewust de tijd genomen om het slot even los te draaien, wat te roteren, het slot met 2 lijmklemmen vast te zetten en vervolgens het slot eraf te slijpen. Steeds erg voorzichtig om de fiets niet te beschadigen. Ik kan mij voorstellen dat dit een andere indruk wekt dan iemand die zo snel mogelijk weg probeert te zijn.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
George
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 sep 2020, 17:10
Locatie: Delft
Merk SP: Giant Quick-E+

Gelukkig niet de fiets om het slot heen weggeslepen. :mrgreen:. Ook ART4 kettingsloten geven toe aan de slijptol hoor, wat langer dan 30 seconden, dat wel. Na inbraak in de berging eind vorig jaar heb ik dat slot ook maar gelijk vervangen en voor het verlichten van het verdriet (gewone fiets was gesloten) dus even de slijptol erbij gepakt!
Plaats reactie