Outbound Lightning Road Edition

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22816
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Die Outbound is krachtiger en brandt langer. Het is dus maar net wat je zoekt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Deze is ook een leuke, wel duur, en geen apart battery-pack
* https://exposurelights.com/catalog/prod ... rada-mk10/

En goedkoop en blijkbaar goed (inclusief optie groot licht) https://www.ravemen.com/product/PR1600.html

Ik heb zelf een B&M ixon Space, ik zou nu voor die ravemen PR1600 gaan denk ik.

Systemen met losse accu heb ik ook bewust geweerd.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Stromeur schreef: 13 sep 2019, 22:05 Die Outbound is krachtiger en brandt langer. Het is dus maar net wat je zoekt.
De eerste link van Tomasj laat al een voorbeeld zien van wat ik bedoel; bijna zelfde vermogen, grotere accu en alles in een. En weg-specifiej.
Waarom dan als startup iets brengen met een draadje?
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

Daniel1975 schreef: 13 sep 2019, 22:34 De eerste link van Tomasj laat al een voorbeeld zien van wat ik bedoel; bijna zelfde vermogen, grotere accu en alles in een. En weg-specifiej.
Waarom dan als startup iets brengen met een draadje?
Je ziet wel vaker high power lampen met een aparte batterij, zoals de Lupine SL A bijvoorbeeld. Deze Outbound heeft een grote reflector om een hele mooie scherpe cut-off the realiseren (beter dan bijvoorbeeld een Ravemen). Met batterij zou de lamp gewoon te lomp worden op het stuur. Ik had eerder de B&M Ixon Space geprobeerd, dat vond ik ook al een behoorlijk lomp ding op mij stuur, met als resultaat dat hij ook niet lekker goed vast bleef zitten. De Outbound zit nu als een huis.

Een losse accu heeft ook wel wat voordelen, grotere capaciteit mogelijk en je hoeft de lamp er niet af te halen (en opnieuw af te stellen) om hem op te laden.

Anyway in mijn ogen heeft het niet zoveel met een gebrek aan innovatie te maken, maar is het een bewuste keuze en is het maar net wat je zoekt in een lamp.

Afbeelding
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Plaats reactie