levertijd tweede oplader

Plaats reactie
Freyne
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 jan 2019, 11:37
Locatie: Gent
Merk SP: ST1X
Km-stand: 11000

Hallo iedereen

In ben ondertussen 2 weken de trotse eigenares van een ST1X. Bij de aankoop (in februari) heb ik ook een tweede oplader besteld voor op het werk. Deze was echter nog niet binnen als ik de fiets mocht gaan halen. Dit heeft uiteraard te maken met de vele problemen die er momenteel zijn met de opladers.

Weten jullie wat de levertijd nu zou zijn van een tweede oplader?

MVG

Lies
ST1X-17"-983Wh en 618Wh-Charcoal Comfort-65 km WW enkel- cane creek zadelpen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Geen idee. Ik wist ook niet dat er een levertijd op (extra) laders zit omdat Stromer de rammel-issues aan het aanpakken is. Heb je die informatie van je dealer?

Ik zou er wel blij mee zijn als ik jou was, als dit de reden is dat het wat langer duurt voordat je extra lader binnen is. Zo'n rammelding wil je niet. Heeft je dealer geen idee over de levertijd? Als je haast hebt, kun je die extra lader natuurlijk altijd ergens bestellen waar hij wel op voorraad is.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Freyne
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 38
Lid geworden op: 21 jan 2019, 11:37
Locatie: Gent
Merk SP: ST1X
Km-stand: 11000

De dealer wist de levertijd zelf niet. Volgens hem duurt het inderdaad zo lang door alle teruggestuurde laders in garantie, ze zouden (bij stromer) een volgorde van prioriteit hebben als volgt voor het leveren van nieuwe laders:

1 lader bij een nieuwe fiets
2 kapotte lader die vervangen wordt in garantie
3 extra laders

Deze volgorde vind ik ook maar meer dan logisch.
Op zich heb ik die 2de lader niet super dringend nodig, maar ik zou toch graag mijn rugzak (waar ik nu enkel de lader in steek) thuis willen laten.
ST1X-17"-983Wh en 618Wh-Charcoal Comfort-65 km WW enkel- cane creek zadelpen
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Inderdaad een logische volgorde.

Al zegt het dus niet dat Stromer de problemen aan het oplossen is, alleen dat Stromer de laders niet meer geleverd krijgt omdat er zoveel terugkomen... Nouja, ook dat zal voor Stromer een goeie stimulans zijn om dit issue aan te pakken.

Als ik jou was zou ik eens wat andere Stromer dealers bellen en vragen of zij nog wel een extra lader voor je hebben liggen. Het is toch irritant als je alleen hiervoor met een rugzak moet rondrijden.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Volgens mij is de duurdere lader (CR245) van de ST3 wel beschikbaar... dat was toch zo enkele weken geleden
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Bij de BE en NL webshops is de CR190 momenteel overal uitverkocht ... OrangeBike heeft hem op voorraad, maar daar betaal je wel € 19,15 verzendingskosten.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik heb 2 mnd geleden een 190 erbij gekocht en klinkt alsof er een los onderdeeltje in zit. Schroefje ofzo. Ding ligt op kantoor in de kast of naast de fiets; nooit in fietstas oid.
Flutconstructie :ck:
Plaats reactie