Veiligheid: fietsvest met richtingaanwijzer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Heb je hem daar gekocht AmPeer ? ... 't zou zonde zijn van je centjes want dat spul kost hier maar liefst > € 30 (!) minder. :ck:

De reviews op realdealxl.nl zijn trouwens zo fake als wat ... de gebruikte foto's staan immers op diverse sites op het net, o.a. bijvoorbeeld hier (scrol naar beneden) en hier. :bu:

Altijd wakker blijven op zo'n sites, in 200% van de gevallen ben je gerold.
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Sorry hoor maar als je dit soort prullaria koopt ben je een beetje een mafketel :?
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ampeer is geen mafketel, kan ik je uit persoonlijke ervaring vertellen ;)

Dat vest zal sowieso je zichtbaarheid verhogen, ook als je het een prul vindt. Ieder zijn ding.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
mrstrom

Ik vind hem wel grappig. Het zou best goed kunnen werken. Maar.....

Aan de achterkant hoeven ze niet perse te zien waar je heen gaat? Dat is meer voor de mensen die je tegemoet rijden of voor je in een zijstraat staan. Dus aan je veiligheid draagt het niet veel bij.

Oom agent zal er wel van de rel van raken. Weet je nog hoelang ze bezig waren om fietslichtjes op kleding goed te keuren als zijnde verlichting? :oops: :bu:
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Ik heb er hier een liggen. USB oplaadbaar, goed werkende afstandsbediening op het stuur, werkt geweldig. Maar het grote nadeel van dit model: hij kan niet uit. Er knippert een gele lijn, altijd, en dat kan je aanpassen naar Linksaf, rechtsaf, rechtdoor of gevaar. Als je dat uit zet, gaat het weer terug naar knipperen...
ik gebruik het dus niet, wil niet met constant knipperend vestje op de fiets zitten.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Plaats reactie