spurcycle

Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Afgelopen maandag 29-10-2018 de Spurcycle Bell Black - Chris King LTD besteld bij bikecenter.be.
Op de site staat: Onze winkel in Heist-op-den-Berg heeft verlof in de periode dinsdag 30 Oktober t.e.m. zaterdag 3 November. Hierdoor worden uw online bestellingen ook niet eerder verwerkt dan 5 November.
En daarna lees ik het volgende bericht van Bpost:
Van 7 tot 13 november kan onze dienstverlening verstoord worden door een vakbondsactie op bepaalde plaatsen. Dit kan invloed hebben op de afhaling, verwerking en uitreiking van uw brieven en pakjes.
Het zit dan ook niet mee om de Spurcycle naar Nederland te krijgen.
Voor v.w.b. de claxon, ik ben er blij mee als die flink wat geluid maakt dus laat ik die zeker niet onbenut.
Dan lijkt het net of er een bromfiets aan komt en hopelijk gaan ze sneller aan de kant zonder eerst om te kijken. :lol:
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Gelukkig, vandaag tussen de vakantie van de winkel en de stakingen van Bpost mijn Spurcycle gekregen.
Kost wel een paar centen maar dan heb je ook wat... :bi
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Aha. Volgens mij betekent dat dat ze er nog een limited edition over hebben bij bikecenter. Toen ik de mijne kocht waren er nog vier. Ik las van twee mensen iets op forum.

Ik vrees dat de Chris kings daarna dus uitverkocht zijn. Straf eigenlijk voor zo een duur maar mooi ding.
Trafficleader
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 111
Lid geworden op: 31 jul 2018, 22:53
Locatie: Noord Brabant

Klopt, ik heb deze op 29 oktober 2018 en toen ik een dag later keek was deze van de site afgehaald.
Misschien had ik wel de laatste...
Op sommige sites kon je zelfs nog niet eens aan de zwarte Spurcycle komen.
Als er een oplossing voor het probleem is hoef je je niet druk te maken, als er geen oplossing voor het probleem is heeft het geen zin je druk te maken.
Rob77
Pro
Pro
Berichten: 87
Lid geworden op: 01 mei 2018, 14:04
Locatie: Bommelerwaard

Na een wat mindere bel op de fiets heb ik toch maar de spurcycle gekocht. Fijne bel, prima geluid. Maar ben ik enige bij wie in een regenbui de bel alles behalve indrukwekkend is? Als de spurcycle nat is hoor ik niet veel meer dan een flauwe toon of erger, alleen maar een soort "plok". Als de bel weer opgedroogd is werkt hij weer prima.
ST2 Sport 2018-983Wh
44km enkel w.w.
Gebruikersavatar
marco-hlv
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 425
Lid geworden op: 27 sep 2017, 15:30
Locatie: Hooglanderveen
Merk SP: Stromer ST2 Belt Royal Blue
Km-stand: 50.063

Klopt, bij regen degradeert de Spurcycle zich tot de gemiddelde bel. Helaas... :x
Stromer ST1X 10-2017 / 07-2023 45.300km
Stromer ST2 belt 07/2023 / ... 4.700km Royal Blue
Dagelijks Hooglanderveen - Veenendaal (31 km) en terug :)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Ten opzichte van mijn vorige bel doet de Spurcycle het bij mij veel minder beroerd in de regen.

Wellicht dat de stand van de bel nog uitmaakt: ik heb hem niet "rechtop" staan maar ongeveer in een hoek van 45 graden naar voren gekanteld.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Golvas

Een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 20 nov 2018, 20:23 Een foto zegt meer dan 1000 woorden.
Wat bedoel je? Kan je het wellicht met een plaatje uitleggen ;p

Afijn:
Bijlagen
2.jpg
2.jpg (101.67 KiB) 3195 keer bekeken
1.jpg
1.jpg (136.5 KiB) 3195 keer bekeken
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Golvas

Misschien bestaat er wel zoiets als een ideale hoek om de Spurcycle onder te monteren voor een optimale klank ?
Plaats reactie