spurcycle

Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

HAi Allesstroomt,

:D Nou ja ik ben nog in blijde verwachting :d3: :d3:

Bij mn eerste spurcylce van Drumo zat ook geen briefje :aq

En een briefje zou zeer wenselijk zijn, komt ie meteen op mijn voorkeurStromeraccesoireleverancier (Nieuw stromer woord voor woordeboek?) lijst, naast mijn FM :d3:

Bij uitlevering post ik het hier, we wachten t af,

Even off topic?
Hoe bevalt je zadel op je ST5 Allesstroomt? Ik heb zelf de superior met uitsparing, en ben benieuwd hoe de ltd edition met 3 gaten bevalt! (Had ik je al eerder willen vragen)
+ST2S and n-joying it to the max...
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Fastedde, dat zadel is echt gigantisch goed. Heb nog nooit zo een goed zadel gehad. Ik heb ook weinig vet waardoor ik meteen de zitbotjes voel. Nu net 60km gedaan en niks gevoeld. Heb dat ding ook nog tweedehands gevonden trouwens voor een belachelijke prijs. Ze zeggen wel dat het koperen onderstel makkelijk zou breken. We zien wel. Ik dek het zadel wel elke Keer af met de regenjas die ik erbij gekocht heb. En heb ook al Brooks zadelvet gebruikt. Aanspannen hoefde nog niet.

On topic: spurcycle monteren: gaat die metalen band de lak van het stuur niet beschadigen?
Gebruikersavatar
Fastedde
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 341
Lid geworden op: 16 jul 2017, 18:10
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST2s
Km-stand: 7500

Thx voor je reactie, ik zal ook eens kijken!

Mijn ervaring met spurcycle montage, ook met verwijderen dat er geen lakschade ontstaat! Zorg ervoor dat ie meteen goed op zn plek zit en er zal niets gebeuren!
+ST2S and n-joying it to the max...
Lotte
Expert
Expert
Berichten: 275
Lid geworden op: 21 sep 2018, 20:37
Locatie: ieper West - Vlaanderen Belgie

allesstroomt schreef: 24 okt 2018, 17:52 En ook geen persoonlijk briefje er bij fastedde? Waar gaat dat naartoe met de commercie he als ze zelfs al geen persoonlijk handgeschreven bericht meer bij een product stoppen :) in het begin was dat toch zo bij de spurcycle niet?
idd zie pagina 1 van dit topic
ST3 cool White
Gebruikersavatar
DVLdriver
Pro
Pro
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 sep 2018, 12:23

Ik ben eind deze week in NY, ik ga daar er eentje kopen! 49$ en vlot verkrijgbaar 👌
2800 Mechelen - Belgie
ST3 Launch Edition ✖️ Ortlieb Back Roller Free Black ✖️ Cratoni Commuter Black ✖️Spurcycle Black & Abus Bordo Granit X-Plus 6500 110
Trek Emonda SL6 Red ✖️ FFWD F6R Black Edition
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Nog Sales tax bijtellen he, dat hoeven ze daar niet te adverteren :)
StromerMoose
Pro | Forum Supporter
Pro | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2018, 12:40
Locatie: Boven Rotterdam
Merk SP: Stromer ST3

Gisteren een spurcycle op de ST2 2017 van mijn vrouw geïnstalleerd. Deze heeft geen toeter, dus een prima toevoeging.

Ik zie dat er nogal wat spurcycles geïnstalleerd worden op ST2 2018 en ST5 modellen. Wordt de toeter als 'offensive' ervaren door medeweggebruikers? Ik wacht op mijn ST3. Had nog niet in de planning staan een spurcycle te monteren.
Stromer ST3 LE
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

StromerMoose schreef: 03 nov 2018, 19:50 Gisteren een spurcycle op de ST2 2017 van mijn vrouw geïnstalleerd. Deze heeft geen toeter, dus een prima toevoeging.

Ik zie dat er nogal wat spurcycles geïnstalleerd worden op ST2 2018 en ST5 modellen. Wordt de toeter als 'offensive' ervaren door medeweggebruikers? Ik wacht op mijn ST3. Had nog niet in de planning staan een spurcycle te monteren.
Ik vind dat inderdaad te agressief . Dus een belletje ;-)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
Daniel1975
Veteraan
Veteraan
Berichten: 2340
Lid geworden op: 25 mei 2017, 20:11

Ik moet ook nog heel erg wennen aan die toeter. Bezorgde zowel mijzelf als de ouwetjes voor mij vandaag zowat een hartverzakking.
Denk dat er snel een bel op de 3 komt.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Tomasj schreef: 03 nov 2018, 21:03
StromerMoose schreef: 03 nov 2018, 19:50 Gisteren een spurcycle op de ST2 2017 van mijn vrouw geïnstalleerd. Deze heeft geen toeter, dus een prima toevoeging.

Ik zie dat er nogal wat spurcycles geïnstalleerd worden op ST2 2018 en ST5 modellen. Wordt de toeter als 'offensive' ervaren door medeweggebruikers? Ik wacht op mijn ST3. Had nog niet in de planning staan een spurcycle te monteren.
Ik vind dat inderdaad te agressief . Dus een belletje ;-)
Mee eens.

Bij auto's werkt die toeter prima, en bij allerlei andere noodsituaties ook. Maar bij mede-fietsers en voetgangers is een goeie bel een stuk vriendelijker. (Die laatsten snappen de toeter vaak ook niet, want ze horen de toeter, maar vervolgens geen motorgeluid, en dus volgt geen reactie, of een hele onvoorspelbare reactie.)
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie