spurcycle

Bram Roose
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 695
Lid geworden op: 31 mar 2019, 11:03

Ik ben ook overstag gegaan na de lyrische commentaren op dit forum over de Spurcycle.
Heb nog een Chris King op de kop kunnen tikken.
Nu de fiets nog!
ST3 black 983wh
PIPOOO
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 120
Lid geworden op: 14 dec 2017, 08:36

Ik heb ook een spurcycle n.a.v. dit forum, maar ik moet zeggen, ik vind het een beetje tegenvallen. Er zit wel geluid in maar niet echt TOP. En dat voor zo'n dure bel.

Maar ik kan het mis hebben.

Grt. Bert.
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Hier uitermate tevreden over het geproduceerde geluid. Zit je bel niet tegen iets aan?
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

PIPOOO schreef: 08 mei 2019, 12:41 Ik heb ook een spurcycle n.a.v. dit forum, maar ik moet zeggen, ik vind het een beetje tegenvallen. Er zit wel geluid in maar niet echt TOP. En dat voor zo'n dure bel.

Maar ik kan het mis hebben.
Als je zeker weet dat het geen gebruikersfout is (ergens tegenaan, te vast aangedraaid, ...) dan zou ik garantie claimen!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Ik zou zeker contact zoeken met het bedrijf waar je die Spurcycle hebt gekocht. Wellicht heb je een maandagochtend product, die helaas door de kwaliteitscontrole is geslipt.
Witte ST3 van maart 2019
PIPOOO
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 120
Lid geworden op: 14 dec 2017, 08:36

FreddyH schreef: 08 mei 2019, 12:45
PIPOOO schreef: 08 mei 2019, 12:41 Ik heb ook een spurcycle n.a.v. dit forum, maar ik moet zeggen, ik vind het een beetje tegenvallen. Er zit wel geluid in maar niet echt TOP. En dat voor zo'n dure bel.

Maar ik kan het mis hebben.
Als je zeker weet dat het geen gebruikersfout is (ergens tegenaan, te vast aangedraaid, ...) dan zou ik garantie claimen!
Gebruikers fouten zijn er m.i. niet. Gebruik de bel nu zo'n halfjaar en dacht dat dit het normale geluidsnivueau zou zijn. Weet ook niet hoe het geluidsniveau wel moet zijn.

Kan het ook zijn dat de bel bij regen/mist minder functioneerd?

Grt. Bert.
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

Bram Roose schreef: 08 mei 2019, 11:33 Ik ben ook overstag gegaan na de lyrische commentaren op dit forum over de Spurcycle.
Heb nog een Chris King op de kop kunnen tikken.
Nu de fiets nog!
Er zijn dus nog exemplaren van de limited edition, hier en daar onder de toonbank. Op internet nu al rond de 100 euro! We noemen dit een investering (in je oren en nu dus blijkbaar klein beetje in geld ook) :)
allesstroomt
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 662
Lid geworden op: 15 jul 2017, 23:26
Locatie: Belgisch Limburg
Merk SP: Stromer ST3

PIPOOO schreef: 08 mei 2019, 13:01
FreddyH schreef: 08 mei 2019, 12:45
PIPOOO schreef: 08 mei 2019, 12:41 Ik heb ook een spurcycle n.a.v. dit forum, maar ik moet zeggen, ik vind het een beetje tegenvallen. Er zit wel geluid in maar niet echt TOP. En dat voor zo'n dure bel.

Maar ik kan het mis hebben.
Als je zeker weet dat het geen gebruikersfout is (ergens tegenaan, te vast aangedraaid, ...) dan zou ik garantie claimen!
Gebruikers fouten zijn er m.i. niet. Gebruik de bel nu zo'n halfjaar en dacht dat dit het normale geluidsnivueau zou zijn. Weet ook niet hoe het geluidsniveau wel moet zijn.

Kan het ook zijn dat de bel bij regen/mist minder functioneerd?

Grt. Bert.
bij regen of mist is het inderdaad een pak minder, maar anders: tibethaanse gong, rustgevend!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22815
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

PIPOOO schreef: 08 mei 2019, 13:01 Gebruikers fouten zijn er m.i. niet. Gebruik de bel nu zo'n halfjaar en dacht dat dit het normale geluidsnivueau zou zijn. Weet ook niet hoe het geluidsniveau wel moet zijn.

Kan het ook zijn dat de bel bij regen/mist minder functioneerd?
Je rijdt al een half jaar in de mist/regen?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
pleeyer_wan
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 sep 2018, 13:01
Locatie: Schulen, België

Ik heb me ook eindelijk een SPurcycle aangeschaft: de gewone RAW versie, daar ik die ook het mooist vind passen op de ST5 en toevallig ook nog eens de goedkoopste versie is met zijn 55€.

Echt mega luid vind ik de bel ook niet, het belangrijkste is dat de bel zeer helder is en dat het geluid ongelofelijk ver draagt.
met mijn cheap brol-belleke hoorde ze me pas op een 20 m. als ik nu op 100 m *ting, dan zie je de hoofden al opkijken.

Oudere mensen horen daarentegen mijn bel nog steeds niet, daar hoge geluiden het eerste is wat je niet hoort bij ouder worden.
Time you enjoy wasting, isn't wasted time.
St5 rider! :dwarf:
Plaats reactie