Brooks fietstassen

Plaats reactie
Stromerschierig
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 apr 2018, 00:01

Iemand ervaring met BROOKS fietstassen, zijn ze geschikt voor stromer want meende te lezen dat ze niet geschikt zouden zijn voor spedelecs 🤔
stromer st2 black :dwarf: keuze veranderd naar de st3 launch edition, bestelling doorgegeven me happy :mrgreen: :ay nu afwachten :cool2:
Martin

de Stromer ST2 Limited Edition heeft standaard de Brooks fietstassen, dus dat ze niet geschikt zouden zijn voor speed pedelecs lijkt mij kul.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Wat bedoel je met 'niet geschikt voor een speed pedelec' ?

Lijkt me zoals Martin zegt onzin alhoewel ik zelf eerder voor een bagagedragerfietstas van Ortlieb, Vaude of Deuter ga winkelen
Laatst gewijzigd door mhoutman op 22 sep 2018, 00:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Stromerschierig
Runner-up
Runner-up
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 apr 2018, 00:01

Martin schreef: 21 sep 2018, 20:02 de Stromer ST2 Limited Edition heeft standaard de Brooks fietstassen, dus dat ze niet geschikt zouden zijn voor speed pedelecs lijkt mij kul.
Afbeelding
Das juist, dan wordt het deze toch thnx
stromer st2 black :dwarf: keuze veranderd naar de st3 launch edition, bestelling doorgegeven me happy :mrgreen: :ay nu afwachten :cool2:
macfiets
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 104
Lid geworden op: 04 dec 2017, 13:21
Locatie: Brasschaat, Vlaanderen

Ik rij al meer dan twee jaar met Brooks fietstassen op de ST2, winter en zomer en door weer en wind. Zeker zo sterk en waterdicht als Ortlieb en veel mooier en stijlvoller.
Voor de ST5 ga ik er nieuwe kopen wanneer eindelijk die verrekte bagagedrager kan geleverd worden. :dwarf:
Stromer rijder sinds 6 juni 2016.
ST7 XL Dark Platinum
Riese Muller Load 75 High Speed Bakfiets
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Prima fietstas, en het oog wil ook wat :ay
Ze zijn wel niet zo groot...
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Plaats reactie