Battery van Bexley Mips helm met rode led lamp

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Faffi
Pro
Pro
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 dec 2017, 19:44
Locatie: Kapelle op den Bos

hoelang gaat bij jullie de de battery mee bij mij op zijn meest iets meer dan 2 uur, dat zijn 3 ritten waarvan ik bij de laatste rit niet weet wanneer deze uitvalt voor 3 leds op knipper stang vind ik dit wel heel kort en het moet dan nog koud worden want dan gaat de capaciteit van een battery nog meer naar beneden
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Geen idee hoelang de accu op een lading meegaat. Ik gebruik het lampje alleen voor noodgevallen alls ik bijvoorbeeld langs de weg sta met pech. Lampje in helm zie ik meer als een gimmick want de lichtopbrengst is minimaal.
Gebruikersavatar
Faffi
Pro
Pro
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 dec 2017, 19:44
Locatie: Kapelle op den Bos

mhoutman schreef: 15 sep 2018, 13:35 Geen idee hoelang de accu op een lading meegaat. Ik gebruik het lampje alleen voor noodgevallen alls ik bijvoorbeeld langs de weg sta met pech. Lampje in helm zie ik meer als een gimmick want de lichtopbrengst is minimaal.
ik gebruik mijne steeds als het donker is heb al achter ander gereden die de zelfde helm op had en moet zeggen is van ver te zien valt goed op
Stromernoobie
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2018, 18:14
Locatie: Schelle
Merk SP: Stromer

Ik denk dat bij mij de accu ook zo'n 2 uur meegaat, ik zal er eens op letten en stuur feedback ;)
ST2 2018 met bodyfloat, Ortlieb Hi-vis en Spurcycle fietsbel; Giro Bexley Mips. WW verkeer Scheldelaan Antwerpen
Gebruikersavatar
Faffi
Pro
Pro
Berichten: 74
Lid geworden op: 22 dec 2017, 19:44
Locatie: Kapelle op den Bos

Stromernoobie schreef: 18 sep 2018, 02:32 Ik denk dat bij mij de accu ook zo'n 2 uur meegaat, ik zal er eens op letten en stuur feedback ;)
Ik ben benieuwd, :cool2:
De invoerder weet het zelf ook niet die heeft het doorgestuurd naar de producent dus afwachten ik denk dat ze het zelf ook niet weten
maar 2 uur vind ik wat zielig anno 2018
Gebruikersavatar
Louis_ST2
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 296
Lid geworden op: 03 sep 2017, 21:28
Locatie: Langeraar

En wat voor een batterij gaat erin ?
Als het om knoopcellen gaat kunnen de kosten aardig oplopen.
Na een ST2 is het nu een zwarte ST2+1 geworden. ww 30 km enkele reis. BF, Winter Contis erop
Gebruikersavatar
Stromer9000
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 402
Lid geworden op: 21 aug 2018, 20:41
Locatie: Gent (België)

Louis_ST2 schreef: 29 sep 2018, 13:09 En wat voor een batterij gaat erin ?
Als het om knoopcellen gaat kunnen de kosten aardig oplopen.
Opladen via USB...
🇧🇪 ST3 LE :mrgreen: | Park Tool PRS-25 Team Issue Montagestandaard | Ortlieb Velocity High Visibility Daypack | Giro Bexley MIPS | KINEKT 2.1 Aluminum Seatpost | Lupine Rotlicht | Ortlieb Backroller Urban | Cateye BM-45 zijspiegel
Stromernoobie
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2018, 18:14
Locatie: Schelle
Merk SP: Stromer

Vandaag getest:
Helm volledig opgeladen en dan op het bureau binnen laten aanstaan. Na inderdaad 2 uur is de batterij plat.
De 2 uur haalt hij. Dan is het gedaan.

Dat was in de constante lamp stand. Ik vermoed dat de andere standen minder verbruiken.

Ik kan de andere standen ook nog testen. Werkruimte is prima testruimte :bf:
ST2 2018 met bodyfloat, Ortlieb Hi-vis en Spurcycle fietsbel; Giro Bexley Mips. WW verkeer Scheldelaan Antwerpen
Gebruikersavatar
Polling
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 606
Lid geworden op: 05 okt 2017, 16:32
Locatie: Oudheusden (NB) (NL)

Buiten in de kou haalt hij bij mij geen anderhalf uur. Onderweg niet halverwege gekeken, dus geen idee hoe lang wel. In de praktijk wil ik niet met knipperlicht rijden, dus de andere opties zijn voor mij niet praktisch (maar ws wel een stuk zuiniger).
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Plaats reactie