Racktime accessoires

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Bij de beschrijving van de Stromer ST3 zie ik dat er bij het bagagerekje "Stromer Racktime" staat.
Is dit dan compatible met racktime accessoires zoals deze?
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Kijk eens hier.
Hier vind je een post van NickV met een link naar zijn tas en een opmerking over de wijze waarop het bij hem vastzit.
Laatst gewijzigd door Henry op 10 sep 2018, 14:33, 3 keer totaal gewijzigd.
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

JeroenDG schreef: 10 sep 2018, 13:56 Bij de beschrijving van de Stromer ST3 zie ik dat er bij het bagagerekje "Stromer Racktime" staat.
Is dit dan compatible met racktime accessoires zoals deze?
Kende de adapter niet en is deze alleen voor Rack Time accessoires ? Als je dat ding al hebt bij een dealer langs gaan die een ST3 Launch edition heeft staan want het zal mij niets verbazen als er voor Stromer rekjes met afwijkende specs worden gemaakt. Max totaalgewicht voor de drager is ca 22 kg.

Adapter staat hier trouwens op blz. 58/59 https://www.racktime.com/fileadmin/user ... h_2018.pdf
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

@mhoutman: Filmpjes...
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
JeroenDG
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 256
Lid geworden op: 22 aug 2018, 09:42
Locatie: Aalst, BE

Henry schreef: 10 sep 2018, 14:22 Kijk eens hier.
Hier vind je een post van NickV met een link naar zijn tas en een opmerking over de wijze waarop het bij hem vastzit.
Hij zou dus niet muurvast staan? Maar is er dan veel speling of valt het nog mee? Is dit in het algemeen zo bij racktime of omdat Stromer een afwijkende versie zou hebben?
mhoutman schreef: 10 sep 2018, 14:30 Kende de adapter niet en is deze alleen voor Rack Time accessoires ?
Degen die ik gelinkt heb kan je, als ik het goed voor heb, zelf aan alleender wat bevestigen.
Zolang het natuurlijk niet te groot of te zwaar is.
ST3 Deep Black XL 983 Wh | Stuur 20mm rise & 20° backsweep | Thudbuster ST

Woon-werk & Stroomverbruikoverzicht
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Die vraag zou NickV kunnen beantwoorden. Voor het geval hij deze post niet leest, misschien hem een Privébericht sturen (zie bovenin, rechts in de zwarte balk).

In dit topic vind je foto's van Stromers. Wellicht kun je anderen bij wie je een racktime tas ziet ook een Privébericht sturen. De kans dat je dan een reactie krijgt wordt dan immers groter en ervaringen van vele anderen zeggen meer dan 1 enkele.
Daarnaast zou je langs een dealer kunnen gaan. Ongetwijfeld hebben zijn Racktime tassen/koffers staan.
Witte ST3 van maart 2019
Plaats reactie