3d geprinte spatbordverlengers in 4 maten

Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Hi Broezer, mooi onderschrift! ;)
Zou wel fijn zijn als je de bevindingen even 1 op 1 met mij deelt voordat het op het forum gezet wordt. De onderdeeltjes zitten nog in de testfase en moeten misschien her en der nog wat bijgeschaafd worden maar ik weet nu dus niet precies hoe en wat. Stuur me ajb even een prive berichtje of een mailtje (+foto's) want waar kom je ruimte te kort? boven bij de vork of onderop? en welke banden zitten er bij jou gemonteerd dan? Welk blokje heb je gemonteerd en wat is de vorm van je vork aan de binnenkant?
Groetjes Jroen
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Gebruikersavatar
Broezer
Pro
Pro
Berichten: 54
Lid geworden op: 26 jan 2018, 23:44

Hoi Jroen, dat begrijp ik, excuses! Ik stuur je per mail nog even wat meer info.
ST2 2018 zwart 983 Wh / Kinect Seatpost / Cycl.bike knipperlichten / "Spurcycle" / Jroen 190 mm Supermasterdragon-spatbord + stabilisator / Brooks C17 zadel / Mirage Speed Pedelec spiegel / Click'r pedalen / 11-12-13 cassettehack JEUJ!!
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Broezer schreef: 07 jul 2018, 13:50 Hoi Jroen, dat begrijp ik, excuses! Ik stuur je per mail nog even wat meer info.
Geeft niks, ik verdwaal ook wel eens in de digitale jungle :bu: Ander blokje is onderweg hoor, het is een beetje puzzelen met soorten/vormen voorvorken. :P
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
jve66816
Expert
Expert
Belgium
Berichten: 240
Lid geworden op: 30 apr 2018, 11:45
Locatie: Kalmthout, Antwerpen - B

@ Jeroen, heb je al kunnen kijken of passen of je ze kan maken voor een ST5?
Jerry: ST5 - BodyFloat/Spurcycle - Home-Scheldelaan 30km - rijder :cool2:
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

jve66816 schreef: 16 jul 2018, 11:33 @ Jeroen, heb je al kunnen kijken of passen of je ze kan maken voor een ST5?
Zou ik graag willen doen dus ik zoek nog iemand in de regio akersloot/alkmaar/haarlem/amsterdam met een ST5 waar ik e.e.a. kan opmeten en testen. Of kan ik ergens zo'n los spatbord bestellen misschien? Iemand een adresje?
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1707
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Vandaag onverwacht de eerste test van het 3D spatbord met spatlap gehad.
Er valt veel water onder de spatlap naar beneden maar de schoenen blijven niet zonder spatten.
Grappig dat je dit met blote benen meemaakt :lol:
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Toch nog een klein beetje een Nederlandse zomer?
Ik heb ook een begin gemaakt met de spatbordverlenger voor de ST5, weet niet of dit nog voor m'n vakantie :ck: haalbaar is...en anders erna.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Gebruikersavatar
mhoutman
Pro
Pro
Berichten: 242
Lid geworden op: 09 aug 2018, 00:27

Jroen schreef: 01 aug 2018, 16:07 Toch nog een klein beetje een Nederlandse zomer?
Ik heb ook een begin gemaakt met de spatbordverlenger voor de ST5, weet niet of dit nog voor m'n vakantie :ck: haalbaar is...en anders erna.
Hoe staat het er mee of ben je nog lekker op vakantie :?:
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

mhoutman schreef: 16 aug 2018, 18:28
Jroen schreef: 01 aug 2018, 16:07 Toch nog een klein beetje een Nederlandse zomer?
Ik heb ook een begin gemaakt met de spatbordverlenger voor de ST5, weet niet of dit nog voor m'n vakantie :ck: haalbaar is...en anders erna.
Hoe staat het er mee of ben je nog lekker op vakantie :?:
Ik ben bezig geweest met een st5 en dat leek aardig te gaan passen. Totdat de beiden uiteinden van het spatbord niet indentiek bleken te zijn. Boven was breder dan onderop :ck: Vervolgens heb ik een nieuw spatbord besteld en ben ik op vakantie gegaan. Duurt dus nog even langer dan ik had gehoopt....
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Pim
Rookie
Rookie
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 jul 2017, 22:31
Locatie: Kempen- Ehvn omg

Hoi, ik zie alleen maar voorspatborden met een verlengstuk aan de onderzijde. Bij mij spat bij een fikse regenbui ook water aan de bovenkant van de band. Heeft iemand ervaring met een verlengstuk aan de bovenzijde van het spatbord?
Plaats reactie