Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik heb niet dit hele draadje uitgeplozen maar ik heb de indruk dat de meesten hun tassen er steeds afhalen. Ik ben gewend om met fietsvakanties mijn waterdichte tassen op mijn fiets te laten zitten, vastgezet met een tiewrap. Dat. ga ik ook met mij Stromer doen. Met een binnentasje voor de spullen die ik mee wil nemen. bevalt me prima. En minder schade aan drager. Nooi bang geweest voor diefstal maar uitgesloten is dat natuurlijk niet. Bij ww zal dat geen probleem zijn gezien de afgesloten fietsenstalling.
If it looks like a bike, it moves like a bike and it sounds like a bike...it's probably a bike.
Ik haal inderdaad mijn tas er steeds af, ook al staat hij in een afgesloten fietsenstalling. In mijn fietstas zit oa mijn laptop en die wil ik graag droog van fietsenstalling naar werkplek vervoeren... En voor de terugweg weet je heel vaak niet wat er gaat gebeuren...
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
Ik haal ze er alleen af met schoonmaken en ketting-onderhoud en achterop de auto. Mijn PSU heb ik in een passend rugzakje dat precies in de Ortlieb past en werkkleding in katoenen bedrijfs-tasje in de andere
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe
FreddyH schreef: ↑10 aug 2019, 19:24
Ik haal inderdaad mijn tas er steeds af
Idem hier : portefeuille, smartphone, sleutelbos, "boorddocumenten", tablet en / of laptop, lunchpakket, boodschappen, usw ... ik vind het handiger om dat allemaal in één beweging in de fietstas naar binnen te dragen ipv alles op mijn armen te moeten stapelen en onderweg tig dingen te laten vallen ...
Ik heb in tas 1 de tweede accu en een tas met spullen die mee moeten naar binnen (portemonnee, iPad, iPhone, lunch, sleutels enz) en in de andere tas de spullen die niet mee hoeven naar binnen (regenkleding, gereedschap, fietspomp enz). De tassen blijven aan de fiets. De accu’s en werktasje gaan eruit en mee naar binnen.
Peter Polling
motorloze Gaastra 4.14 voor recreatie en vakanties;
Bulls Lacuba E45 (Brose middenmotor) voor WW-verkeer
Heeft er iemand een tas aan de zijkant van de bagagedrager van zijn of haar ST3 hangen die het frame helemaal niet raakt?
Mijn Ortlieb city krijg is niet opgehangen zodat ie net nergens het frame raakt.
Ik kan natuurlijk bescherming tussen het frame en de tas maken, maar ik zoek liever naar een tas die beter past.
De ortlieb raakt het frame ook net op een onhandige plek. Precies op de pasnaad. Daar is het wat lastig helicopter tape overheen plakken.
Een tas die het frame iets hoger raakt zou ook een verbetering zijn.