extra batterij op drager

Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Stromeur schreef: 01 jun 2019, 15:46 Dit wordt een wereldprimeur. Echt waar.
Laten we het hopen en het zou natuurlijk super zijn als mensen hierdoor nog vaker de fiets pakken. :cool2:
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

pvg schreef: 01 jun 2019, 16:04 Ziet er top uit Jroen!
Je zou het deurtje misschien ook kunnen printen? Misschien ietsje minder diefstalbestendig, maar als ze de accu willen meenemen lukt dat toch wel (desnoods met de hele bagadrager). Ik denk dat je met een geprint deurtje wel een meer professioneel ogende afwerking kunt bewerkstelligen. Wss ook gemakkelijker te assembleren en beter waterdicht te krijgen.

Hier nog steeds erg tevreden met alle toevoegingen!
Thanks! Dat is geen gek idee hoor. Toevallig verpruts ik net een deurtje met laswerk dus dan kan ik meteen niet meer verder. Als het een 3d printje zou zijn kan ik het direct aanpassen en opnieuw printen. De slotjes en manier van monteren zijn voor de echte dief natuurlijk makkelijk te omzeilen dus dat deurtje maakt dan ook niet zoveel uit.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

jjj schreef: 01 jun 2019, 16:49 Besteld!

Heb wat vrije dagen en kan straks dankzij jou veilig met twee batterijen op pad. Wordt het rondje om hintergarden ineens twee keer zo groot!
Many thanks! Krijg je geen spijt van. Ik zal er deze week nog wat werk aan verrichten en dan komt ie jouw kant op. Misschien dat ik 'm persoonlijk kom brengen maar dat laat ik je nog wel even weten. Groeten Jeroen.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

Henry schreef: 01 jun 2019, 17:00 Ziet er goed uit! :ay
:ay Dank je!
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
Jroen
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 231
Lid geworden op: 27 jan 2018, 22:55
Locatie: Akersloot

FreddyH schreef: 01 jun 2019, 17:26 Zie ik het goed dat je de houder met 4 boutjes losdraaien mee kunt nemen? Als dat zo is dan heeft het slotje natuurlijk niet heel veel zin... Of begrijp ik hem verkeerd?
Klopt, daar heb ik lang over lopen dubben maar de andere kant van het boutje is onbereikbaar zolang het gemonteerd zit op de bagagedrager. Zodra je de moer los wilt halen zal de bout gaan meedraaien. Daarmee denk ik dat stukje redelijk dichtgetimmerd te hebben. Maar hij is natuurlijk maar deels diefstal-proof. Het is meer een drempel.
:d3: ST1X + ST1 :d3: #VanZijpTechniek voor alle Stromer accessoires!
jjj
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 321
Lid geworden op: 21 mei 2018, 14:12
Locatie: Amersfoort

Jroen schreef: 01 jun 2019, 18:31
jjj schreef: 01 jun 2019, 16:49 Besteld!

Heb wat vrije dagen en kan straks dankzij jou veilig met twee batterijen op pad. Wordt het rondje om hintergarden ineens twee keer zo groot!
Many thanks! Krijg je geen spijt van. Ik zal er deze week nog wat werk aan verrichten en dan komt ie jouw kant op. Misschien dat ik 'm persoonlijk kom brengen maar dat laat ik je nog wel even weten. Groeten Jeroen.
Leuk!
Je bent welkom. Pm me tegen die tijd maar voor het adres,
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

In navolging van JJJ heb ik ook zo'n accutransporter (uit de voorserie) besteld.
Heel benieuwd....
Heb eerder artikelen van JRoen/van Zijp gehad en nog nooit teleurgesteld. Volgens mij rijden er in Nederland (en België ?) vele Stromers rond met zijn spatbordverlengers.....

Voor mijn dagelijks gebruik heb ik altijd al 2 accu's bij me. Op dit moment zit de reserveaccu in een telescoopfoedraal verpakt in de bekende Ortlieb fietstas. Het werkt maar is zeker niet de fijnste oplossing want daarmee verlies eigenlijk je gebruik van de fietstas. De combi accu/telescooptas is gewoon groot.

Laat maar komen.
Stromer ze,
Reinout
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Voor de balans is het ook fijner, om die 5kg accu in het midden op je Stromer te hebben.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Henry
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 2190
Lid geworden op: 30 jul 2017, 11:22
Locatie: Almere

Nu nog een bagagedrager die meer kilo’s mag hebben...
Witte ST3 van maart 2019
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Mwach, ik heb mijn Ortlieb Backroller Classic met al mijn werkspullen (schone kleding, toiletspullen, laptop, lunch en reparatiesetje) weleens aan een bagagewegertje gehangen en kwam toen aan 8,2kg. De drager mag 17kg hebben, maar je moet het best dol maken om nog meer mee te nemen op je Stromer. Daar kan die accu (5kg) plus behuizing van Jroen makkelijk bij.

Voor fietsvakanties zou ik het wel fijn vinden als Stromer met een drager met hogere belastbaarheid zou komen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie