Groepsinitatief: zelf Supernova M99 PRO op Stromer monteren

Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Maar ik weet nu nog niet welke wijn er is gebruikt. ;p ;p

Gjoet Mark

Maar zonder dolle, knap staaltje hoor :cool2:
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

Codex (rood) van Zacharioudakis (Kreta) en beregoed :bf:
Bedankt voor de pluimpjes :cool2:
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
Marcusss
Pro
Pro
Berichten: 52
Lid geworden op: 04 jun 2019, 22:47

Hehe, eindelijk heel het draadje doorgenomen.

Simpele oplossing , mooi dat de 6v op de St1x gebruikt kan worden voor het relais!
Dit bespaart me het speur- en denkwerk.

Die blauwe en rode connectors zie ik niet zo graag. Ik krimp liever, en dan een deftig schoentje errond.
White Falcon ST1X ‘17
814kW - ww 52 km/dag
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Succes met ombouwen! Weet je al welke lamp je gaat nemen?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

Ik rijd al een tijdje helemaal blij rond met de M99 Pro, nu had ik laatst dit probleem, mijn motor en controller zijn onder garantie vervangen maar Stromer heeft wel geconstateerd dat er een andere koplamp was gemonteerd. Gelukkig hebben ze nu niet moeilijk gedaan, maar ik ben toch wel een beetje huiverig geworden voor een volgende keer. De dealer gaf aan dat ze volgende keer wél moeilijk konden gaan doen. Controller + Motor is een duur geintje.

Zit dus nu weer te twijfelen of ik niet beter het hele zooitje kan demonteren...
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dit staat ook niet voor niets in de allereerste post van dit topic:
[LET OP: het uitvoeren van deze Mod leidt (net als elke andere onofficiële Mod) tot verlies van garantie op je Stromer.]
Ik zou deze mod nooit hebben uitgevoerd binnen de garantieperiode. Je hebt mazzel gehad dat Stromer hier niet moeilijk over heeft gedaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

Ja, ik was me bewust van de garantie, maar mijn drang voor goede verlichting was groter :D . Ik heb nu 1 keer geluk gehad maar wil het lot niet tarten. Ik heb de lamp dus maar in de verkoop gezet. Wellicht kan deze fantastische lamp een andere Stromeraar gelukkig maken.
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Geen zin om 'm te bewaren en als de garantie is verlopen terug te plaatsen?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1589
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Ik zou hem laten tot er een garantie geval langs komt. Komt het zo ver dan demonteren en hopen dat ze niet moeilijk doen. Na de garantie heb je toch maar een goeie lamp.
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

Jins schreef: 02 jul 2019, 22:19 Ik zou hem laten tot er een garantie geval langs komt. Komt het zo ver dan demonteren en hopen dat ze niet moeilijk doen. Na de garantie heb je toch maar een goeie lamp.
Ik denk dat ze ook historische data opslaan, dus dan zullen ze waarschijnlijk alsnog kunnen constateren dat er een andere lamp op heeft gezeten. Wat ze precies kunnen zien en hoever terug weet ik ook niet.
Stromeur schreef: 02 jul 2019, 22:03 Geen zin om 'm te bewaren en als de garantie is verlopen terug te plaatsen?
Ik vind het zonde om hem een jaar lang stof te laten happen... En ik ga toch ook op zoek naar een alternatief bij gebrek aan de M99 pro. Dus ik kijk liever of ik er iemand anders nog blij mee kan maken.
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Plaats reactie