Groepsinitatief: zelf Supernova M99 PRO op Stromer monteren

Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22773
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb het zo gedaan:

viewtopic.php?f=8&t=1453&p=28809&hilit= ... fit#p28817

Anderen hebben zelf iets gemaakt.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

Voor het loshalen van de omni zou ik niets kopen. Ik kon hem heel makkelijk los krijgen door een klein inbusje in 1 van de gaatjes te steken en te draaien. Ik kan hem vaak zelfs met de hand loshalen.

Als het niet lukt zou ik even bij een Stromer dealer langs gaan. Zonde om te kopen.
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

Stromeur 09 dec 2018, 17:09
Ik heb het zo gedaan:

viewtopic.php?f=8&t=1453&p=28809&hilit= ... fit#p28817

Anderen hebben zelf iets gemaakt.
Cool. Mensen hebben gouden handen blijkbaar :!: Dat van Elsje is wel erg inspirerend. Gewoon gaaf. Bedankt voor de hints.
Zal al blij zijn van de M99 erop te krijgen alvorens aan dat Star Wars programma van de OMNI C te beginnen :av
Jullie zijn allen ongelooflijk, wat een creativiteit.

Ondertussen de ST1 beugel besteld, je weet wel bij de betere .... Nu nog ijverig grasduinen over de relais, de HIGO connectie en die autozekering waar ook al wat inkt is over gevloed. I never give up when I want something :bu:
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

door Elsje 02 jun 2018, 16:04

Ik was in eerste instantie ook van plan deze te kopen om de aansluiting te maken op de kabel van de E3 lamp. Maar toch besloten het eenvoudiger te doen door 2 pennetjes in de HIGO stekker te steken en goed af te werken met tape (heeft Benoist1 ook gedaan).

https://www.e-bike-technologies.de/inde ... 2-p-detail
Ben ff in de war (what else ?) Die Higo stekker dient die voor de M99 Pro of voor een achterlicht (van Supernova)
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

[quote] Bericht door Elsje » 02 jun 2018, 16:04
Ziet er goed uit FreddyH :cool2: Ik heb bijna alles binnen. Ik wacht nog op de zekeringhouder. Dan ga ik ook aan mijn ombouw beginnen. :D

Ik was in eerste instantie ook van plan deze te kopen om de aansluiting te maken op de kabel van de E3 lamp. Maar toch besloten het eenvoudiger te doen door 2 pennetjes in de HIGO stekker te steken en goed af te werken met tape (heeft Benoist1 ook gedaan).

https://www.e-bike-technologies.de/inde ... 2-p-detail
[quote]
Drop it. Sorry. Higo is voor een acherlicht, noch Elsje noch Thijser hebben die voor de M99 Pro in de bucketlist. Dus dat is een positive minder.
Maar ... wat is het verschil tss de relais van Elsje en Thijser ?
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
Gebruikersavatar
boomshakalak
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 432
Lid geworden op: 28 nov 2018, 20:49
Locatie: België, Antwerpen
Merk SP: Stromer ST7 LE

Ben ik de enige die echt blij is met zijn 'originele' lamp op de st3 ?? ;p ;p
🇧🇪 - Stromer ST7 LE - Verende Voorvork - 🚴‍♂️ Kinekt XR Zadelpen 🚴‍♂️ / ⚡ W-W: 26km enkel

✖️ Stromer ST5 ABS
✖️ Stromer ST3 Cool White
✖️ Sparta M9b e-Speed (45)
Gebruikersavatar
SnowBeast
Pro
Pro
Berichten: 57
Lid geworden op: 08 nov 2018, 20:45

thijser schreef 25.11
6 Volt relais (SRU-06VDC-SD-C)
Pff, haast niet te vinden op 't internet. Is van Velleman en die vindt je wel op een printplaat (4x), dat noemt een kit K2633.
Een massa's andere cijfer-en-letter combinaties met ander voltages, 05V, 09V, 12V en ga zo maar door.
Ga wel bij Radio Twenthe zoeken, al rij ik van Antwerpen naar Den Haag. Gewoon angst iets fout te kopen. Alternatieven ?
Succes is not final, Failure is not fatal, it is the Courage to continue that counts (Winston Churchill) :bu:
M99 Pro-Continental Contact+City(zomerband)-Magura 7.R Race-Beryl Burner Brake-Spurcycle "Tibetan Gong"
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

SnowBeast schreef: 11 dec 2018, 21:42
thijser schreef 25.11
6 Volt relais (SRU-06VDC-SD-C)
Pff, haast niet te vinden op 't internet. Is van Velleman en die vindt je wel op een printplaat (4x), dat noemt een kit K2633.
Een massa's andere cijfer-en-letter combinaties met ander voltages, 05V, 09V, 12V en ga zo maar door.
Ga wel bij Radio Twenthe zoeken, al rij ik van Antwerpen naar Den Haag. Gewoon angst iets fout te kopen. Alternatieven ?
Ik zou er 1 voor je kunnen kopen en opsturen? Of je kan radio Twente even bellen, misschien willen ze hem voor je opsturen. Hij kostte 2,50 of zoiets
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

thijser schreef: 12 dec 2018, 13:15
SnowBeast schreef: 11 dec 2018, 21:42
thijser schreef 25.11
6 Volt relais (SRU-06VDC-SD-C)
Pff, haast niet te vinden op 't internet. Is van Velleman en die vindt je wel op een printplaat (4x), dat noemt een kit K2633.
Een massa's andere cijfer-en-letter combinaties met ander voltages, 05V, 09V, 12V en ga zo maar door.
Ga wel bij Radio Twenthe zoeken, al rij ik van Antwerpen naar Den Haag. Gewoon angst iets fout te kopen. Alternatieven ?
Ik zou er 1 voor je kunnen kopen en opsturen? Of je kan radio Twente even bellen, misschien willen ze hem voor je opsturen. Hij kostte 2,50 of zoiets
Mijn relais heb ik bij Conrad besteld.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
thijser
Expert
Expert
Netherlands
Berichten: 189
Lid geworden op: 06 feb 2018, 21:40
Locatie: Leiden
Merk SP: Stromer
Km-stand: 12500

Elsje schreef: 12 dec 2018, 15:04 Mijn relais heb ik bij Conrad besteld.
Weet je nog welke, want dat is best lastig zoeken in de Conrad-Relais jungle :)
ST2 ~ BodyFloat ~ Ortlieb Commuter
Plaats reactie