Groepsinitatief: zelf Supernova M99 PRO op Stromer monteren

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Bij HollandBikeshop is de M99 Pro na 4 maanden eindelijk weer leverbaar voor 365 Euro incl verzendkosten. Ik heb hem dus maar gelijk besteld. Zodra hij binnen is kan ik eens goed kijken wat ik aan kabels en montage brackets nodig ga hebben, ik ben benieuwd!
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Ohh echt waar! Ik heb een paar dagen geleden nog gekeken en toen was hij niet leverbaar. Dat is goed nieuws :ay Ik heb de PRO nog nergens goedkoper gezien.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Direct besteld! Dank voor de tip :cool2:
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Elsje schreef: 03 mei 2018, 20:35 Ohh echt waar! Ik heb een paar dagen geleden nog gekeken en toen was hij niet leverbaar. Dat is goed nieuws :ay Ik heb de PRO nog nergens goedkoper gezien.
Ik ben al 4 of 5 maanden regelmatig aan het kijken :aq :aq :aq :aq
Toevallig dat ik net nog een keer keek en tot mijn verbazing zag dat ze binnen waren :bp:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stroompje
Expert
Expert
Berichten: 194
Lid geworden op: 22 apr 2018, 08:53
Locatie: Twente

FreddyH schreef: 03 mei 2018, 18:50
Stromeur schreef: 02 mei 2018, 20:09 Misschien een mini meeting organiseren met mensen die deze mod ook uit willen voeren en het samen doen?
Zodra ik mijn lamp vervangen heb wil ik best mee komen kijken en technische begeleiding bieden. Ik heb een electro achtergrond en heb ruim voldoende ervaring met meetinstrumenten :geek:
En dan ook ervaring met de Supernova M99 Pro, alleen weinig ervaring met Stromer :D
Hallo Freddy, dat is een mooie optie. Niet helemaal duidelijk hoe we dit eventueel dan organiseren, waar, met wie etc.
But time will tell . . . Once and of we are there.

Peter
2 Stromer ST2s sinds september 2018; Bodyfloat, Spurcycle, Shockstop, Rokform, Winglights, Rizoma spiegel
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stroompje schreef: 03 mei 2018, 21:08 Hallo Freddy, dat is een mooie optie. Niet helemaal duidelijk hoe we dit eventueel dan organiseren, waar, met wie etc.
But time will tell . . . Once and of we are there.
Dat organiseren laat ik graag aan een ander over, als computernerd met soldeerbout houd ik me liever met andere zaken bezig!

@Stromeur: wellicht is dit iets wat afgesplitst moet worden?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22986
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

FreddyH schreef: 03 mei 2018, 21:25 @Stromeur: wellicht is dit iets wat afgesplitst moet worden?
Goed idee. Done.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Stromeur schreef: 03 mei 2018, 22:09
FreddyH schreef: 03 mei 2018, 21:25 @Stromeur: wellicht is dit iets wat afgesplitst moet worden?
Goed idee. Done.
In dit topic is al het nodige geschreven over "how to do it".
viewtopic.php?f=8&t=194&hilit=remlicht&start=10
Handig als we alle ombouwervaringen bij elkaar hebben zodat we kunnen toewerken naar een soort van handleiding.

Als ik ga ombouwen zal ik fotorapportage maken. Ik heb de gehele accubak en klep al een keer uitgebouwd. Dat gaf mij nog onvoldoende toegang tot de verdeler en de bekabeling richting stuur. Ik ben er nog niet achter hoe je de OMNI verwijderd.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Elsje schreef: 04 mei 2018, 08:25 Handig als we alle ombouwervaringen bij elkaar hebben zodat we kunnen toewerken naar een soort van handleiding.
En dat we een mooi overzicht hebben van wat je precies aan kabels en bevestigingsbeugel en zo nodig hebt.
Elsje schreef: 04 mei 2018, 08:25 Als ik ga ombouwen zal ik fotorapportage maken.
Idem. Al is dat voor jullie vooral aan de koplamp kant handig gok ik.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Fietske
Expert
Expert
Berichten: 123
Lid geworden op: 22 okt 2017, 21:53

bij www.rdae.nl kunnen jullie een relaishouder en afhankelijk van de fiets een 6v of 12v relais kopen.
voor een sterke krimp/verbinding van de stekkertjes op de kabels is eigenlijk een speciale tang nodig (heb ik toevallig :D )

tevens heeft hij kabels in diverse geuren en kleuren.
Plaats reactie