Groepsinitatief: zelf Supernova M99 PRO op Stromer monteren

Golvas

De foto's spreken voor zich, indrukwekkende lichtopbrengst ! :ay
mhoutman

FreddyH schreef: 02 jun 2018, 01:10 Vandaag lekker aan het hobbyen/McGyveren geweest:
Bravo voor al je geknutsel en de achterburen ook blij zie ik :cool2:
Gebruikersavatar
J3R
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 mei 2018, 20:35
Locatie: NL

Mooi project dit; zit in de wacht voor een ST2 2017 en deze lamp staat hoog op mijn lijstje.
Blijft nog wat prijzig, maar op dit moment iets goedkoper (zie ook het remlicht): https://hollandbikeshop.com/advanced_se ... ywords=m99
🇳🇱 Stromer (ST2) ST3 🚲 Li-ion 983Wh 🔋
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

mhoutman schreef: 02 jun 2018, 10:52 Bravo voor al je geknutsel en de achterburen ook blij zie ik :cool2:
Achterburen blij? Ik nie snap nie?
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

J3R schreef: 02 jun 2018, 11:24 Mooi project dit; zit in de wacht voor een ST2 2017 en deze lamp staat hoog op mijn lijstje.
Blijft nog wat prijzig, maar op dit moment iets goedkoper (zie ook het remlicht): https://hollandbikeshop.com/advanced_se ... ywords=m99
Dat heb ik er ook voor betaald. Hou er rekening mee dat je voor het achterlicht nog een extra kabel nodig hebt (Supernova Y-Calbe for M99 Rear Light at M99 Pro Front Light), die zit er standaard niet bij. Mocht je ook remlichten willen aansluiten heb je ook nog de "Supernova M99 Pro Connector Cable for Brake Signal and High Beam" nodig.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Golvas

FreddyH schreef: 02 jun 2018, 11:30 Achterburen blij? Ik nie snap nie?
Die kunnen nu 's avonds hun krant lezen zonder dat ze het licht moeten aansteken ... ;p
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

FreddyH schreef: 02 jun 2018, 11:37j. Mocht je ook remlichten willen aansluiten heb je ook nog de "Supernova M99 Pro Connector Cable for Brake Signal and High Beam" nodig.
Prachtige benaming voor die kabel.
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Golvas schreef: 02 jun 2018, 12:07 Die kunnen nu 's avonds hun krant lezen zonder dat ze het licht moeten aansteken ... ;p
Ah. Dan hoop ik dat ze een cursus snellezen gehad hebben, met een sluitertijd van 4 seconden voor die foto zal het grote licht toch al gauw 6 seconden aan gestaan hebben :lol:
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Ziet er goed uit FreddyH :cool2: Ik heb bijna alles binnen. Ik wacht nog op de zekeringhouder. Dan ga ik ook aan mijn ombouw beginnen. :D

Ik was in eerste instantie ook van plan deze te kopen om de aansluiting te maken op de kabel van de E3 lamp. Maar toch besloten het eenvoudiger te doen door 2 pennetjes in de HIGO stekker te steken en goed af te werken met tape (heeft Benoist1 ook gedaan).

https://www.e-bike-technologies.de/inde ... 2-p-detail
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Elsje schreef: 02 jun 2018, 16:04 Ziet er goed uit FreddyH :cool2: Ik heb bijna alles binnen. Ik wacht nog op de zekeringhouder. Dan ga ik ook aan mijn ombouw beginnen. :D
Bedankt! Veel knutsel plezier alvast :ay
Elsje schreef: 02 jun 2018, 16:04Ik was in eerste instantie ook van plan deze te kopen om de aansluiting te maken op de kabel van de E3 lamp. Maar toch besloten het eenvoudiger te doen door 2 pennetjes in de HIGO stekker te steken en goed af te werken met tape (heeft Benoist1 ook gedaan).

https://www.e-bike-technologies.de/inde ... 2-p-detail
Ziet er goed uit, maar voor het achterlicht ben ik toch blij dat ik de originele kabel heb genomen. Dat is een mooie, soepele en degelijke kabel die bij mij precies door mijn frame past. Hiermee heb je wel het plugje, maar dan moet je het aan je stuur nog wel enigzins deftig maken.
Voor de remlichten had ik dit eerder moeten weten, daarvoor heb ik namelijk alleen 2 plugjes nodig en 1 cm draad ertussen... Maar ach, ik ga de kabel er niet voor terugsturen 8-)
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie