Giro Bexley MIPS

Van fietsbel a één euro tot super de luxe navigatiesysteem. Pimp jouw Stromer.
Barry
Expert | Forum Supporter
Expert | Forum Supporter

Re: Giro Bexley MIPS

Bericht door Barry » 18 feb 2019, 22:28

ArdLab schreef:
18 feb 2019, 11:50
Eerste rit (25 km droog) met de Bexley MIPS helm:
  • helm zit goed
  • vanaf 20 km/h storend windgeluid
  • vizier met handschoen niet te manipuleren
  • na 45 min op knipperstand is de batterij al 2 uur aan het opladen en nog steeds niet op 100%
  • voor de prijs een ontgoocheling
Hoewel ik het eens ben met je constateringen was dit voor mij op dit moment de beste helm om te kopen. De helm zit (bij mij) heerlijk! Jammer van de accu ja, ook dat het met een micro-USB-aansluiting moet worden opgeladen (haat dit type poort). Het licht is wel heel opvallend en de zijkant van de helm is goed reflecterend.
ST5 XL met bagagedrager sinds 30 nov '18 | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbordverlenger 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Visibility zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 2900km and counting

Lamkram
Veteraan
Veteraan
Contacteer:

Re: Giro Bexley MIPS

Bericht door Lamkram » 19 feb 2019, 18:09

asm12z schreef:
08 feb 2019, 02:01
De laatste tijd valt de led-lamp uit na een paar seconden. Terwijl de batterij id helm net volledig opgeladen is. Helm nieuw gekocht op 4 januari. Nog iemand deze ervaring?
Ik heb de Giro Camden. Heerlijke helm en juist gekocht voor de verlichting achterop.Helaas bij de eerste helm tijdens de regen geen verlichting. Ik heb vervolgens gecontroleerd hoe lang de accu het uit houdt bij de verschillende standen. Dat was ongeveer 1,5 a 2 uur. Na de 2e regenbui wederom geen verlichting. Helm geruild bij Futurum maar dat werd er niet beter op, zelfs bij droog weer uitval van verlichting. Contact gehad met de importeur van Giro in België. En zie voor de reactie de afbeelding hieronder. Nu de derde aan het proberen. Vandaag functioneerde de verlichting goed.
mocht de verlichting het wederom opgeven, stopt het Camden verhaal voor mij. Juist hiervoor aangeschaft.

Wel een enorm goede en snelle service van Futurum.

Groet Mark
Bijlagen
Schermafdruk 2019-02-19 18.07.51.png
Schermafdruk 2019-02-19 18.07.51.png (79.77 KiB) 37 keer bekeken
ST1X, 814 Wh, Charcoal, 20'', 25Km enkele reis. In de zomer CCPC en in de winter CTCW-II, Giro Camden MIPS, Regio Almere-Amsterdam-Almere :d3:

Plaats reactie