Hoewel ik het eens ben met je constateringen was dit voor mij op dit moment de beste helm om te kopen. De helm zit (bij mij) heerlijk! Jammer van de accu ja, ook dat het met een micro-USB-aansluiting moet worden opgeladen (haat dit type poort). Het licht is wel heel opvallend en de zijkant van de helm is goed reflecterend.
Giro Bexley MIPS
-
- Expert | Forum Supporter
Re: Giro Bexley MIPS
ST5 XL met bagagedrager sinds 30 nov '18 | Kinekt | Spurcycle | Jroen's spatbordverlenger 175mm | Giro Bexley MIPS | Ortlieb High Visibility zwart | Feedback Sports Pro-Elite | woon-werk-woon = 74km | 2900km and counting
Re: Giro Bexley MIPS
Ik heb de Giro Camden. Heerlijke helm en juist gekocht voor de verlichting achterop.Helaas bij de eerste helm tijdens de regen geen verlichting. Ik heb vervolgens gecontroleerd hoe lang de accu het uit houdt bij de verschillende standen. Dat was ongeveer 1,5 a 2 uur. Na de 2e regenbui wederom geen verlichting. Helm geruild bij Futurum maar dat werd er niet beter op, zelfs bij droog weer uitval van verlichting. Contact gehad met de importeur van Giro in België. En zie voor de reactie de afbeelding hieronder. Nu de derde aan het proberen. Vandaag functioneerde de verlichting goed.
mocht de verlichting het wederom opgeven, stopt het Camden verhaal voor mij. Juist hiervoor aangeschaft.
Wel een enorm goede en snelle service van Futurum.
Groet Mark
- Bijlagen
-
- Schermafdruk 2019-02-19 18.07.51.png (79.77 KiB) 34 keer bekeken
ST1X, 814 Wh, Charcoal, 20'', 25Km enkele reis. In de zomer CCPC en in de winter CTCW-II, Giro Camden MIPS, Regio Almere-Amsterdam-Almere