Combi pedalen zwart

Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Stromeur schreef: 25 feb 2019, 19:02 track-tracen
Ja, dat vroeg ik ook. Bij Alie kan je zelf de positie zien van je paperclip en van een fiets van meer dan de waarde van een paperclip niet. Bizar hoor.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
WFVst5
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1238
Lid geworden op: 17 jul 2018, 23:57
Locatie: Noord Holland

Inderdaad een beetje vreemd......het wiel/motor voor mijn fiets was met twee dagen bij de dealert.
Downwind is allways faster&easyer....but beware of the gybe⛵️💨💨
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik vermoed dat de Stromer onderdelen-stroom via een andere vervoerder/service loopt dan de fietsen. Bij onderdelen is ook meer haast, omdat er vaak een defecte Stromer voor stil staat.

De Stromers zelf zijn loodzwaar en zijn verpakt in een doos die te groot is om door een standaard pakketjes-netwerk zoals dat van PostNL e.d. te pompen. Ik weet niet eens zeker of de Stromer-dozen op een Europallet passen. De Stromer-dozen zullen, als ik zo lees hoe lang een doos erover doet, waarschijnlijk door e.o.a. vrachtvervoerder worden gedistribueerd. En dat moet dan ook nog een vervoerder zijn die de accu's - officieel Gevarengoed - mag transporteren. Dat duurt allemaal langer dan standaard pakketjes-transport (enkele dagen max. door heel Europa) of express-transport (veelal 1 dag door heel Europa).

Dat het transport van een Stromer langer dan gemiddeld duurt snap ik dus wel: formaat, gewicht, gevarengoed. Maar dat niet te traceren zou zijn waar een Stromer zich op een bepaald moment bevindt en wat de ETA bij de dealer is, dat lijkt me iets dan domweg slecht is geregeld tussen Stromer, de transporteur en de dealer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie