Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Stromeur schreef: ↑25 feb 2019, 19:02
track-tracen
Ja, dat vroeg ik ook. Bij Alie kan je zelf de positie zien van je paperclip en van een fiets van meer dan de waarde van een paperclip niet. Bizar hoor.
Groet Mark
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km
Ik vermoed dat de Stromer onderdelen-stroom via een andere vervoerder/service loopt dan de fietsen. Bij onderdelen is ook meer haast, omdat er vaak een defecte Stromer voor stil staat.
De Stromers zelf zijn loodzwaar en zijn verpakt in een doos die te groot is om door een standaard pakketjes-netwerk zoals dat van PostNL e.d. te pompen. Ik weet niet eens zeker of de Stromer-dozen op een Europallet passen. De Stromer-dozen zullen, als ik zo lees hoe lang een doos erover doet, waarschijnlijk door e.o.a. vrachtvervoerder worden gedistribueerd. En dat moet dan ook nog een vervoerder zijn die de accu's - officieel Gevarengoed - mag transporteren. Dat duurt allemaal langer dan standaard pakketjes-transport (enkele dagen max. door heel Europa) of express-transport (veelal 1 dag door heel Europa).
Dat het transport van een Stromer langer dan gemiddeld duurt snap ik dus wel: formaat, gewicht, gevarengoed. Maar dat niet te traceren zou zijn waar een Stromer zich op een bepaald moment bevindt en wat de ETA bij de dealer is, dat lijkt me iets dan domweg slecht is geregeld tussen Stromer, de transporteur en de dealer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023