Cratoni Smartride helm (NTA-8776 gekeurd)

Van fietsbel a één euro tot super de luxe navigatiesysteem. Pimp jouw Stromer.
JK1
Runner-up
Runner-up

Re: Cratoni Smartride helm (NTA-8776 gekeurd)

Bericht door JK1 » 08 nov 2019, 10:46

Na maanden wachten mijn bestelling geanuleerd en een Lazer Anverz besteld. Om het verlies van de speakers te compenseren heb ik een setje in-ears van Sennheiser gehaald. Nu hopen dat deze levertijd mee gaat vallen.

Ik wens alle toekomstige Cratoni eigenaren er veel plezier mee!
Stromer ST1X 2019 Charcoal Orange
Geveerde voorvork, BodyFloat, Cateye BM-45, SP Connect + Handlebar mount, Lezyne Fully Loaded, Ergon GP5, Van Zijp spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility x2, Lazer Anverz

Cervelo
Rookie
Rookie

Bericht door Cervelo » 10 nov 2019, 12:11

Ben opzoek naar een goede helm voor op mijn Stromer
Wil wel dat hij op de zijkanten ook toe is aan de oren
Welke neem ik best?

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door Stromeur » 10 nov 2019, 13:11

Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

Stromend
Veteraan | Forum Supporter

Bericht door Stromend » 11 nov 2019, 15:49

Vandaag dag 2.
Het vertekende zicht aan de zijkant van het blikveld door het vizier blijft overdag terugkomen. Het is bij daglicht sterker dan tijdens schemering. Best irritant.
Wat ik nog lastiger vind is dat de helm naar voren schuift en dan omlaag. Hierdoor kijk ik tegen de V vorm van het vizier aan. Dit went denk ik niet omdat dit gewoon het zicht belemmerd. Zal dit bij de FM melden en vragen wat daaraan te doen is.
ST2s 2017, Ortlieb Frontrollers HV Neon, Blinkers, Bontrager Flare, Ergon GP5, Spurcycle, Topeak, Kinetic BodyFloat, Shockstop, Cratoni Vigor en Smartride, 2x spiegels BM 99, 20.000 + met 7.000 bonus en counting.

Stromend

Bericht door Stromend » 12 nov 2019, 16:01

Accuduur is een zorgpunt. De afstandsbediening laad ineen nacht maar tot 80% op. De helm blijft op 84% steken na 9 uur laden. Ze zijn beide vrij vlot leeg.
Zal dit eens in werkelijke gebruiksduur meten.
De telefoonfunctie werkt naar behoren. De stem klinkt wat vervormd maar de kwaliteit en geluidsniveau is verder prima.

Muziek is iets blikkerig maar verder prima.

Ik heb over het geheel geen verbindingsproblemen.

De afstandsbediening werkt met een kabeltje op de USB aansluiting van de ST2S.
ST2s 2017, Ortlieb Frontrollers HV Neon, Blinkers, Bontrager Flare, Ergon GP5, Spurcycle, Topeak, Kinetic BodyFloat, Shockstop, Cratoni Vigor en Smartride, 2x spiegels BM 99, 20.000 + met 7.000 bonus en counting.

Plaats reactie