Toeter correct geïnstalleerd??

Stromer Newbee

Is dit bij andere ST2's van 2018 hetzelfde aub???

Die toeter hangt onderaan, net boven de trap-as, waar zowat het meeste spatwater op en in terecht komt.
Mag dat dan zo open hangen?
Alle draden zijn zichtbaar.
Vermoedelijk enkel en alleen de draden van de toeter? Hopelijk geen ander contact met het systeem in de fiets of van de batterij?
Bijlagen
Stromer 5.jpeg
Stromer 5.jpeg (440.38 KiB) 3643 keer bekeken
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Ik weet niet of het bij andere 2018 modellen de bedrading ook zichtbaar is maar ik zou me niet te veel zorgen maken als ik jou was. Een autotoeter hangt vaak ook in weer en wind en die blijven het ook heel lang doen.

Velen hebben net als ik een spatlap op hun fiets aangebracht tegen opspattend water (schoenen en broek) Zal ook helpen om de toeter redelijk schoon te houden.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Stromer Newbee

Elsje schreef: 03 apr 2018, 10:52 Een autotoeter hangt vaak ook in weer en wind en die blijven het ook heel lang doen.

Veel zorgen over die toeter zelf maak ik mij niet.
Ik gebruik toch liever een stevige bel dan die toeter denk ik. :mrgreen:

Is eerder wat 'zorgen' om die draadjes die zichtbaar zijn en dus vatbaar voor water en vuil.
Als het enkel impact op de toeter heeft, maak ik me geen zorgen. Als het met andere systemen in verbinding staat wel.


Het zijn wel zo die kleine details die ik spijtig vind wanneer je dergelijke bedragen op tafel legt voor een 'fiets'.

Zelfde voor dit detail... (zie foto onder)
Als je €7.000 betaalt voor een fiets dan vind ik dat deze zaken netjes moeten aansluiten/passen.
Dit ligt er gewoon scheef ingeplakt. (links past het wel mooi)
Bijlagen
Stromer 6.jpeg
Stromer 6.jpeg (1012.56 KiB) 3622 keer bekeken
Golvas

Dergelijke details kunnen dan ook meespelen in de beslissing om NIET voor een Stromer te kiezen.
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Ik neem aan dat je de niet perfecte las bedoeld? Ik zou het goed begrijpen als je daarover een klacht neerlegt bij stromer. Is echt niet netjes gelast.
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Golvas

Wat is dan mis met de las ?
Stromer Newbee

Elsje schreef: 03 apr 2018, 21:42 Ik neem aan dat je de niet perfecte las bedoeld? Ik zou het goed begrijpen als je daarover een klacht neerlegt bij stromer. Is echt niet netjes gelast.
Oei. Nee. :mrgreen:
Wat is er mis met de las misschien?

Ik bedoelde het voorlicht dat in het kader verwerkt zit...
Golvas

Met de las lijkt me niets mis te zijn, Elsje ?
Elsje
Veteraan
Veteraan
Berichten: 451
Lid geworden op: 18 okt 2017, 08:34
Locatie: Utrechtse Heuvelrug

Golvas schreef: 03 apr 2018, 22:32 Met de las lijkt me niets mis te zijn, Elsje ?
Vindt jij die las netjes links op de foto?
Witte ST2 met M99 PRO, Redshift shockstop, Spurcycle black, Rokform, spatlap.
Golvas

Die las ziet eruit zoals een onbewerkte las er hoort uit te zien ... absoluut niets mis mee hoor. :ay
Plaats reactie