Shit... Dat is aardig aan de prijs als je het mij vraagt. Nu wil ik niet overkomen als een doorsnee vrek, maar ik had zelf toch eerder een prijsje van rond de 100 ekkies in gedachten... Is er in een lagere prijsklasse ook nog bang for buck te verkrijgen?
Ik heb nu de afgelopen keren m'n ST2 op de kop gezet (accu eruit) op een handdoek, dat ging vrij aardig, maar je moet wel voorzichtig zijn. Valt hij om, dan beschadig je hem snel natuurlijk. (heb dit 2 maal gedaan om de wielen te demonteren - eerst om spatbordverlengers te monteren en nu vandaag om winterbanden eronder te knallen)
Ik hoor het graag, thanks!
werkstatief
-
- Veteraan
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 30 jun 2020, 23:51
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 29.000
ST2 2015 814Wh, - 29000km [aanschaf 03-2020, 950km]
Sparta Ion E-Speed 2015 - 12000km
Polo TSI 2010 - 324.000km [LPG - Vialle LPdi]
Zero SR 2014 - 29000km (0-100 <3.5s )
Gaat m'n Stromer 100.000km halen? Working on it
Sparta Ion E-Speed 2015 - 12000km
Polo TSI 2010 - 324.000km [LPG - Vialle LPdi]
Zero SR 2014 - 29000km (0-100 <3.5s )
Gaat m'n Stromer 100.000km halen? Working on it
Ik plaats eerst de standaard zodanig dat de opening van de klem "naar achteren" wijst en de inclinatie van de klem zowat overeenkomt met de inclinatie die zadelpen maakt wanneer ik de fiets achteraan (aan zijn bagagedrager) omhoog til ... eigenlijk hef ik dan de fiets enkel achteraan op, om hem "in de klem te heffen" en dan draai je met je vrije hand de klem vast.
Nu is het enkel nog een kwestie van de hoogte en de inclinatie van de fiets aan te passen door de standaard uit te schuiven en door de verticale arm te roteren.
Nu is het enkel nog een kwestie van de hoogte en de inclinatie van de fiets aan te passen door de standaard uit te schuiven en door de verticale arm te roteren.
Golvas V2.0
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
- FreddyH
- Veteraan
- Berichten: 9406
- Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
- Locatie: regio Eindhoven
- Merk SP: Klever X-Speed α
Ik maak gewoon 2 haken vast, 1 aan de bagagedrager en 1 aan het stuur. Dan takel ik de fiets omhoog.
En dat met een takel setje van nog geen 15 Euro waarin ik beter touw gezet heb (op het touw was duidelijk bezuinigd).
En dat met een takel setje van nog geen 15 Euro waarin ik beter touw gezet heb (op het touw was duidelijk bezuinigd).
There was never a good war, or a bad peace
[Benjamin Franklin]
Dat doe ik ook, maar dan electrisch, werkt super. Je moet wel een dak hebben boven je werkplek, anders toch een statief.
-
- Veteraan
- Berichten: 432
- Lid geworden op: 30 jun 2020, 23:51
- Locatie: Nijmegen
- Merk SP: Stromer ST2
- Km-stand: 29.000
Tillen lijkt me, vandaag mijn fiets plus bagage de trap op getild om de besneeuwde parkeerplaats/besneeuwde ruimte voor berging te omzeilen... Was goed te doen Maar ik kan me indenken dat je hem op de grond vastmaakt en daarna de steun uitschuift ofzo?
ST2 2015 814Wh, - 29000km [aanschaf 03-2020, 950km]
Sparta Ion E-Speed 2015 - 12000km
Polo TSI 2010 - 324.000km [LPG - Vialle LPdi]
Zero SR 2014 - 29000km (0-100 <3.5s )
Gaat m'n Stromer 100.000km halen? Working on it
Sparta Ion E-Speed 2015 - 12000km
Polo TSI 2010 - 324.000km [LPG - Vialle LPdi]
Zero SR 2014 - 29000km (0-100 <3.5s )
Gaat m'n Stromer 100.000km halen? Working on it
-
- Veteraan
- Berichten: 406
- Lid geworden op: 19 dec 2017, 09:29
- Locatie: Amsterdam e.o.
- Merk SP: Stromer ST3
- Km-stand: 18000
Accu er uit, klem van statief open zetten en dan met de stang in je elleboogholte til je de fiets zo op. Met de andere hand sluit je de klem. En dan omhoog schuiven en vastzetten. Klusje van niks... tenzij je maar 1 arm hebt ofzo
ST3 cool white - sport - 983Wh