Riemaandrijving

Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Stromeur schreef: 06 mei 2021, 19:14 Die dildo is uit Golvas' brein ontsproten. Daar neem ik geen enkele verantwoordelijkheid voor :mrgreen:

Voor mij is de X in contrasterende kleurstelling gewoon een piemel.
Ik snap die vertaling wel, als je een piemel elektrisch aandrijft krijg je vanzelf een dildo :bc
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Stromeur schreef: 28 feb 2020, 23:31 ik vind dat de Klever X-Speed in bepaalde kleurstellingen oogt alsof je op een dildo zit
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Oh echt? Ik heb het dus wél gezegd.

Mijn excuus Golvas, dat ik jou van dergelijke gedachten betichtte :shock:
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Jins
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1592
Lid geworden op: 12 mar 2019, 08:22
Merk SP: X-speed
Km-stand: 15000

Stromeur schreef: 06 mei 2021, 18:10 Maar klopt ja. De test-Alpha in Wild Grey voor de review had al wat km's op de teller staan voordat-ie bij mij werd afgeleverd. Ik heb daar ook de nodige km's bij opgetrapt en mocht hem - via een door mij te kiezen dealer - overkopen als zeer jonge demo-SP.
Dan heb je een mooie deal gemaakt.
mickey_b
Runner-up
Runner-up
Belgium
Berichten: 16
Lid geworden op: 03 mei 2021, 13:52

Om nog even verder te gaan op het onderwerk van dit draadje:
Vandaag mijn gewone tourfiets eens grondig gereinigd.
Gezien het geen zo'n dure investering is, doe ik dit echt niet vaak. Was al meer dan anderhalf jaar geleden...
Eén ding weet ik alvast, ik hou niet van het reinigen van de ketting en tandwielen.
Mijn volgende e-bike, wat voor merk of type (gewone e-bike of SP), het moet en zal er één met een riemaandrijving zijn.
Plaats reactie