Ik heb 2 weken terug ook een probleem met mijn lader gehad:Reinout-ST3 schreef: ↑23 mar 2021, 07:59 Da's toch een update die ik wel wil.
De meeste updates zijn niet echt merkbaar maar als ik zo hier wat reacties/ervaringen lees zou deze toch echt merkbaar moeten zijn. Even de FM porren.....heb nog steeds de oude software.
En voor wat betreft de lader-rariteit die WFVst5 meldt: ook ik heb vorige week een rariteit gehad.
Opeens, gedurende het oplaadproces van een extern blauwtje, schakelt de CR246 op "rood" en doet dus niets meer. Het blauwtje was nog zeker niet vol dus nogmaals aangekoppeld....LEDje bleef rood. Ook een ander blauwtje gaf met die lader "rood". Mijn 2e CR246 gaf ook een rood signaal. Een andere lader (Revolts; dus niet eens Stromer) laadde wel op.
De dag erna deden de CR246's gewoon weer gewoon en laadden gewoon op (tot continue groen brandend LEDje) wat ook netjes 100% was.
Ikke nie snap nie; digitale lader-corona ?
Uitkijkend naar 4.3.3.2 !
Stromer ze,
Reinout
Hij gaf aan dat de batterij vol was na 20 minuten laden (wat veel te weinig was) dus ik trek de lader uit de batterij en hij begint terug verder te laden. Zo moest ik dit een paar keer doen tot de batterij echt vol was. Dan maar de lader en batterij binnen gedaan bij de FM.
Eerst wilden ze de batterij opsturen voor een capaciteitstest, maar dan was ik die een tijd kwijt, en ze hadden geen vervangbatterij. Nog een beetje moeilijk gedaan omdat ik mijn eigen stroomkabel niet bijhad, terwijl ik zei dat ik op het werk en thuis 2 verschillende kabels gebruik.
Dus heb ik maar aangedrongen of ze niet gewoon de lader konden testen omdat volgens mij de batterij wel in orde is. Ik krijg ze wel (in stukken) volledig opgeladen.
Dan ben ik maar terug naar huis gegaan omdat ze de lader niet direct konden testen.
Na een week niks gehoord te hebben, heb ik terug gebeld. Ik had de fiets toch nie nodig die week, anders had ik vroeger terug gebeld. Ze hadden de lader nog altijd niet getest .
Weer de opmerking gekregen dat ze de batterij gingen insturen voor een capaciteitstest, en dat ze mijn lader nog niet getest hadden omdat ze mijn stroomkabel niet hadden.
Dan had ik weeral aangedrongen om toch eerst de lader met een andere kabel te testen. Omdat hij juist op die moment met een stromer bezig was, heeft hij dan toch gezegd dat hij mijn batterij in die stromer dan ging opladen (de batterij los opladen was precies te moeilijk).
Een paar uur later kreeg ik dan een bericht dat ik een nieuwe lader kreeg. Toch positief dat ik nu een stille lader heb
Geen vervangbatterij of lader beschikbaar, geen logisch nadenken van de medewerker, 1 week om gewoon efkes een lader te testen,...
De service van een hoog aangeschreven fietsenwinkel
Sorry voor deze off-topic