Na uitzetten begint het achterlicht spontaan te branden

Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

Als ik de ST2s uitzet begint het achterlicht na 15 seconden spontaan terug te branden? Heb reeds een fabriek reset uitgevoerd maar geen verschil. Bij de positie lock werkt wel alles naar behoren. Flikkeren voor en achter led. Wat zou het probleem kunnen zijn? :shock:
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Dat is normaal. Voor en achter knipperen een paar keer en gaan daarna permanent uit.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

De fiets gaat normaal uit maar dan begint het achterlicht constant te branden. Niets knipperen. Ik heb 3 uur gewacht en het licht branden nog? :roll:
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ah nee, dat is niet goed. Wordt er eentje voor de dealer vrees ik.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

Juist langst de FM geweest en hebben dit nog nooit gehoord of gezien... ook niet op de database van fouten die ze kunnen inzien bij Stromer. Dat bewijst dat er veel kan fout gaan :ai op 22 juli mag ik de ST2S binnenbrengen voor onderzoek... :bu:
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

De ST2S is nu reeds 6 dagen binnen... Gisteren eens contact met de FM opgenomen met de vraag wat en wanneer. Het antwoord nagelde mij aan de grond... Het achterlicht brand nog en we vinden niet dat de batterij in power dropt? Toen ik vroeg en wat ga je dan doen dat wist hij niet, dit probleem is nog nooit voorgekomen. Maar dat brengt mij geen oplossing. Toen ik vroeg of ze reeds van batterij hadden veranderd om te zien of dit probleem mogelijk daar aan zou liggen vond hij dit een goed idee om te proberen, man man wat is er toch met de goede FM'ers? Dus weer wachten en zo blijven we bezig. Stromer zou toch beter zelf zijn techniekers moeten bijscholen voor betere en snellere service... :bc
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Het achterlicht verbruikt dermate weinig stroom dat je dat echt niet 1-2-3 aan het accuverbruik ziet.

Heeft je FM al met Stromer gebeld?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

neen, ik heb dit wel gevraagd maar daar antwoord hij niet op? Zo een grote dealer-verkoper maar ik weet niet wat er mis is. Breng we gaan aan de slag, afspraak staat en dan als je alles binnenbrengt niets meer?
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22832
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik zou er wat strakker op gaan zitten bij deze FM, want het klinkt niet alsof ze echt doorpakken.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

Vandaag kreeg ik bericht om mijn fiets te komen ophalen. Vol verwachting naar de dealer maar tevergeefs niet opgelost. Er zou een probleem zijn maar weten het zelf ook niet, id Stromer. Toen ik de vraag stelde om de accu in een andere Stromer te steken hebben ze mijn accu in de testfiets gestoken. Bammm error code: E210110. Ze waren dan ook verwonderd waarom, dus opzoeken was de boodschap. De accu zou 48V niet kunnen uitschakelen en dus mogelijk accu stuk. Wanneer terug in mijn fiets werkt die naar behoren alleen het achterlicht... Wat nu en zou die accu kunnen worden hersteld?
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Plaats reactie