Na uitzetten begint het achterlicht spontaan te branden

Gebruikersavatar
Amu
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 nov 2019, 17:20
Locatie: Malle: Belgie
Merk SP: ST2 en ST2S
Km-stand: 1300

3 Weken geleden mijn stoute schoenen aangetrokken en een aanvraag van schade bij ENRA ingediend.
Claim was Lader CR246 en ACCU BQ983.
Op het eerste zicht zou dit gedekt moeten zijn door de omnium.
Antwoord ENRA: niet gedekt.
Dus nogmaals een aanvraag met een sterker antwoord van mijn makelaar richting ENRA en ja, de accu mocht worden opgestuurd richting accucheckpoint voor onderzoek.
Zo gevraagd zo gedaan.
Later antwoord ENRA: Lader wordt betaald Accu niet?
Weer een sterke e-mail van mij aan Enra met filmpje en naar de expert gebeld van Accucheckpoint.
Die wist te vertellen dat de Accu niet gedekt is omdat dit komt van de lader en die is niet gedekt, dus accu is vervolgschade? :ck:
Toen ik vertelde dat de Lader wel degelijk wordt betaald begreep hij er ook niets van en hij zou direct Enra op de hoogte stellen als de Lader wordt vergoed ook de ACCU zeker moet worden vergoed.
En ja, 3 dagen later bevestiging dat alles wat vroeger werd gezegd en geschreven wordt vervangen met een volledige uitbetaling van Lader en Accu (Blauw)
DUS: aanhouder met de juiste argumenten kan zijn recht op betaling bekomen, Nooit opgeven is de boodschap.
En nu ben ik terug gelukkig... Alles werkt naar behoren en dat is wat we willen:d3:
Stromer: ST2S en ST2 "Speed is de Max" :hy:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Zo zie je maar ... super ! :ay
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22831
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Knap volgehouden inderdaad.

Het blijft belachelijk dat je mondig moet zijn en iets waar je recht op hebt moet afdwingen (dat weten we dan bij deze ook van ENRA), maar goed gedaan!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie