+ - en lichtknopje werken niet

Plaats reactie
suzuki1200
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2017, 14:29
Locatie: sint-job-in-'t-goor

Deze avond klein tochtje gemaakt. Eennuurtje heeft de fiets buiten stilgestaan. Toen ik nadien wou vertrekken werkten de knoppen aan het stuur niet meer. Kan licht niet uitschakelen. Ondersteuningsniveau niet veranderen.

Al geprobeerd te resetten door batterij uit te halen maar geen oplossing. Is een ST 2. Drie weken oud.

Iemand nog een idee ?
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Klinkt als een losse connector of een kabelbreukje. Even visueel goed nalopen en anders mee langs je dealer gaan.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
suzuki1200
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2017, 14:29
Locatie: sint-job-in-'t-goor

Ik vrees het ook. Visueel zie ik echter niets. Vreemde is wel dat de lichtjes van de knoppen wel werken
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22955
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik durf je niet te zeggen wat ermee aan de hand is. Veel connectoren om langs te lopen heb je bij dit kabeltje ook niet (al heb ik hem nog nooit helemaal gevolgd, maar hij zal uiteindelijk in de controller uit moeten komen), en of dit een software probleem is weet ik helaas evenmin. Ik ben het probleem op ons forum nog niet eerder tegen gekomen, maar wie weet meldt zich nog iemand.

Aangezien je Stromer pas drie weken oud is en hij verder nog wel goed functioneert: lekker mee langs de dealer gaan, die heeft het vast zo voor je opgelost. En als je zin hebt: laat je ons nadien even weten wat ermee aan de hand was? Ik ben ook wel benieuwd.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
suzuki1200
Runner-up
Runner-up
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 aug 2017, 14:29
Locatie: sint-job-in-'t-goor

Vandaag langsgegaan bij velodome en perfect geholpen.

Blijkbaar een probleem met het toetsenpaneeltje zelf. Vervangen en terug op weg.
Plaats reactie