Zwaarder trappen

Gebruikersavatar
Addow
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 aug 2019, 15:41
Locatie: Ravels, BE

Identiek probleem gehad na 1100km. Alle opties en kanalen geprobeerd. Uiteindelijk naar FM gebracht en daar hebben ze de torq sensor vervangen (zeggen ze). Afgelopen 250km alles weer zoals in den beginne.
:bike: ST3 - “Stromboli” - sinds 5 juli 2019
Deep Black - Sport XL - 983 Wh
59 km Ravels - Edegem | 28 km Ravels - Malle
Erwin
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jan 2018, 11:09

FreddyH schreef: 24 sep 2019, 07:24 Ik herinner me iets van de ene keer wel pincode, de andere keer niet.
De eerste keer na de update was een code nodig. Maar gisteren kon ik gewoon in het service menu zonder pin. Raar.

Straks naar de FM. Deze heeft mij al laten weten dat de TMM sensor vorige weekeinde vervangen is. Ik ben benieuwd. Hij mag hem desnoods houden tot het goed is.
Erwin
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 jan 2018, 11:09

Na 11 km zwaar trappen bij de FM aangekomen heeft men daar de fouten uitgelezen. Inderdaad, er was sinds maandag een nieuwe error in het lijstje gekomen waaruit bleek dat de fiets niet te rijden was.

Gelukkig heb ik een vervang ST2 gekregen want in het slechtste geval, bij kapotte motor, zou het enkele weken kunnen duren.

Ondertussen kan ik met de ST2 verder.
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Erwin schreef: 24 sep 2019, 02:25 Ik kom net terug van de fm. Er is geen verbetering.
Erwin schreef: 25 sep 2019, 14:48 de TMM sensor vorige weekeinde vervangen is. Ik ben benieuwd. Hij mag hem desnoods houden tot het goed is.
Ze hebben eraan gesleuteld, onderdelen vervangen en hem niet eens getest ? ... begrijpe wie begrijpen kan :bu:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Bangalore
Pro
Pro
Berichten: 32
Lid geworden op: 11 jun 2019, 21:35

Even een update: intussen weer heel wat extra km's op te teller zonder langs de FM te gaan.
Het probleem heeft zich niet meer voorgedaan. Er is één verschil in de omstandigheden: het is warmer.
Bij de aarzelende ondersteuning was het telkens rond de 6°C. Nu is het al geruime tijd 15 graden of meer.
Het lijkt er dus op dat het temperatuurafhankelijk is.
Ik hou het verder in de gaten.
Plaats reactie