Gemiddelde van 76 km/h

Djacco
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2020, 11:04

Gisteren weer een ritje gemaakt, deze keer de omni app in mijn telefoon toegang gegeven tot 'mijn locatie' en 'schrijven'.
De omni op mijn fiets geeft de juiste afstand en in de app was het ook goed toen ik stopte. Maar na 15 min weer het dubbele ! En snelheid van 76km/u ....
Toen ik na een uur weer keek op de app hoe ver mijn batterij was met laden gaf de app in een keer weer de juiste km aan ???
Blij dat het goed lijkt te gaan maar wel raar.
ST2 sport 983W/u, bodyfloat, geveerde voorvork
ocra

Ik heb dit probleem ook altijd gehad met ST1x en hij corrigeerde niet altijd. Ik heb altijd vermoeden gehad dat dit kwam door slecht bereik, maar stromer/FM kunnen dit niet bevestigen. Ik parkeerde hem namelijk altijd in de parkeer garage waar geen bereik was. Reproduceren is moeilijk ivm het niet weten of kunnen sturen van sync momenten. Feit is dat ik zonder andere veranderingen sinds mijn nieuwe baan geen last meer heb waar ik wel bereik heb op mijn parkeerplekje.

edit:
Had mijn FM nog aangeboden om aantal dingen te testen aangezien het bedrijf waar ik toen werkte apparatuur had om eigen GSM netwerken op te zetten en te testen, maar het probleem werd niet echt erkend door Stromer had ik het idee.
Djacco
Rookie
Rookie
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 mei 2020, 11:04

Het gaat de laatste week goed dus was alleen de eerste rit... ;)
ST2 sport 983W/u, bodyfloat, geveerde voorvork
Plaats reactie