OMNI LOCK ?

Gebruikersavatar
AmPeer
Expert
Expert
Berichten: 270
Lid geworden op: 17 aug 2017, 19:11
Locatie: ALMERE

Zoals bekend is de Stromer met de app of op de Stormer zelf, op "slot" te zetten.

Klopt het dat van een geblokkeerde fiets wel het achterwiel nog wel kan draaien maar dat er om de 30 cm, het wiel afremt (zoals ik bij mijn fiets merkte) dus geen volledige blokkade

of zou het toch echt de bedoeling moeten zijn dat er een volledige blokkade op het achterwiel komt?

Graag hoor ik jullie ervaring
sinds 02 sept 2017 St2S - spurcycle bel - bodyfloat - shockstop 30 gr- Ortlieb back-roller pro plus
Lomito

Bij mij eender... gebruik ik ook niet.
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

idem. Geen volledige blokkade maar een soort pulserende rem. Er "klopt" duidelijk iets niet. Heb trouwens nog niet geprobeerd om weg te rijden in de lock-mode maar heb geen enkele behoefte aan die ervaring.

Grtz, Reinout
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

met het vooruit verplaatsen vd fiets zal het achter wiel pulserend weerstand leveren en na 25 meter krijg je een SMS dat je fiets is gestolen.
Als men de fiets achteruit verplaats is de pulserende weerstand niet aanwezig.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Lieven
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jul 2017, 11:54

Het blokkerende wiel heb ik al een paar keer ondervonden maar bij het verder verplaatsen van mijn fiets heb ik nog geen SMS of iets dergelijks gemerkt. Is dit iets dat ergens dient worden ingesteld?
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

In je omni account kun je dat instellen dacht ik . Of anders via dealer het mobiele nummer doorgeven zodat hij het kan instellen.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Lieven
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jul 2017, 11:54

Ik vind het niet direct terug in de omni app, anders vraag ik het de volgende keer wel even bij de dealer.
satbird
Pro
Pro
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 jul 2017, 09:30
Locatie: Lingewaard

of een verzoek via st2support@stromerbike.com om je telefoon te koppelen met je fiets.
+Stromer- ST2s my "Grey Venge". :cool2:
Lieven
Runner-up
Runner-up
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 jul 2017, 11:54

Ok merci voor de tips, weer wat bij geleerd :ay
jochimvd
Rookie
Rookie
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 sep 2017, 19:24

Is er iemand die het telefoonnummer kent waarmee de sms'sen worden verstuurd?
Mijn telefoonnummer is correct gekoppeld aan mijn fiets, Stromer-portal verzendt sms'sen, maar ik krijg ze niet binnen.
Om te kunnen zien waar ze naartoe zijn heeft mijn service provide (mobile vikings) niet enkel het tijdsstip en mijn telefoonnummer nodig, maar ook dat van de afzender, wat ik dus niet heb aangezien ik de SMS'sen niet ontvang.
Plaats reactie