Ondersteuning snelheid ST1/2/3/5

Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Bij mijn 2017 ST1X idem: makkelijk 42, rest is werken. Baal ik wel van, omdat die fiets eerder gewoon makkelijker 45 haalde. En ik ben niet zwaarder geworden ofzo. 's ochtends in de kou is t weer anders dan op de terugweg..dan ga ik sneller. Of zou Tiel => Den Bosch berg-op zijn...??? Toch es checken.
Als die max snelheid software matig te verhogen is tot 45 in t uur, vind ik dat dit op alle modellen moet gebeuren : iedereen heeft minimaal 5k neergeteld voor die fiets... Gelukkigen daargelaten.
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Awv
Veteraan
Veteraan
Berichten: 420
Lid geworden op: 03 jul 2017, 09:03

Ps.. Een vergelijkend warenonderzoek met de specialized Vado gisteren leverde niet eens zo veel verschil in ondersteuning. Zeker niet in de max speed, wel iets bij t optrekken. Best een aardige fiets hoor. Wel hoge ketting slijtage.
Een witte ST1x:hy: met BF als enige uitspatting. ...oh ja...en een spatlapje :geek: & nep spurcycle, ..&conti top contact winter bandjes, &ali spaakreflectoren, &ultegra 8000R cassette 11-28, 34km enkele reis.
Plaats reactie