Pagina 1 van 1

Stromer dataplan

Geplaatst: 01 aug 2018, 10:53
door Bas van Dijk
Ik had (zie ook andere draadje) problemen met updaten van gegevens in de My Stromer app, en sinds vorige week ook af en toe een foutmelding op de display.

Gisteren even bij het Stromer Atellier in Antwerpen binnen geweest waar een technicus van Stromer me vertelde dat er momenteel problemen zijn omdat sommige Stromers over hun datalimiet zitten. Stromer zoekt een oplossing (moeten een ander dataplan afsluiten) maar tot die tijd zal dit af en toe gebeuren.
Foutmelding is niet ernstig en kan genegeerd worden, alles werkt verder prima.

Re: Stromer dataplan

Geplaatst: 01 aug 2018, 20:41
door Stromeur
Welke foutmelding is dit precies? Dan kan ik hem opnemen in de lijst en weten anderen ook dat het dus hier om gaat.

Re: Stromer dataplan

Geplaatst: 01 aug 2018, 22:45
door Bas van Dijk
Stromeur schreef: 01 aug 2018, 20:41 Welke foutmelding is dit precies? Dan kan ik hem opnemen in de lijst en weten anderen ook dat het dus hier om gaat.
Ja, snap ik, maar de fiets is gereset en ik kan de foutmelding niet meer terugvinden (toch?). Als hij weer verschijnt zal ik het hier melden.