Stromer zonder vering

KevKe
Expert
Expert
Berichten: 118
Lid geworden op: 16 jan 2018, 12:34
Locatie: België

Ik vind het persoonlijk ook niet nodig om iets van vering toe te voegen. Ik neem ook meer een soort van mountainbike houding aan op de Strömer en vang de klappen op door een "losse" houding. Waarschijnlijk haal ik hier voordeel uit omdat ik ook mountainbike ervaring heb. Bandendruk vooraan op 3 bar, achteraan op 3,5 bar met de Big Ben's. De fietspaden op mijn route zijn zeker geen biljarttafels...
ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - Zwart
Buzze
Expert
Expert
Berichten: 266
Lid geworden op: 20 dec 2017, 13:16
Locatie: Antwerpen - Noorderkempen

Ik heb twee keer met een geveerde SP gereden, een keertje een ST1X met Bodyfloat, en een keer met een Trek TM700+ met een monoshock voorvork. In beide gevallen was ik blij m'n eigen fiets terug te hebben. Zeker die monoshock vond ik storend, bij de Bodyfloat kan ik me voorstellen dat mensen dat graag hebben, maar ik ben er zelf geen fan van.
Ik heb m'n fiets graag hard, en op de kasseien doe ik als Tom Boonen: billen samenknijpen en "hèt gaan."
Scheldelaan-Stromer
Winters
Pro
Pro
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2018, 21:46
Locatie: Hechtel-BE

Buzze schreef: 07 mei 2018, 12:20 Ik heb twee keer met een geveerde SP gereden, een keertje een ST1X met Bodyfloat, en een keer met een Trek TM700+ met een monoshock voorvork. In beide gevallen was ik blij m'n eigen fiets terug te hebben. Zeker die monoshock vond ik storend, bij de Bodyfloat kan ik me voorstellen dat mensen dat graag hebben, maar ik ben er zelf geen fan van.
Ik heb m'n fiets graag hard, en op de kasseien doe ik als Tom Boonen: billen samenknijpen en "hèt gaan."

Ge goat hét, of ge goat nie! :cool2:
ST1X 2018
Fietsnaam: Zwèrten Duvel
Gebruikersavatar
Tomasj
Veteraan
Veteraan
Papua New Guinea
Berichten: 2789
Lid geworden op: 07 jan 2018, 22:01
Locatie: Vlaams-Brabant, B

Winters schreef: 07 mei 2018, 15:56 Ge goat hét, of ge goat nie! :cool2:
Vanavond 40,8km.h gemiddeld over 50 km volgens mijn GPS (dus niet op de Stromer afgelezen). Ge gaat hert dus ;-)
'Ludo' : ST2 2018 - 983 Wh - 20" Sport - White Gloss - 04/2018 - 27000 km
woon-werk 54 km enkel (Tienen - Genk)
Plaats reactie