Accu revisie: algemene informatie

Voor (elektro)technische vragen, fietsonderhoud en -onderdelen.
Golvas
Veteraan | Forum Supporter
Veteraan | Forum Supporter

Re: Accu revisie: algemene informatie

Bericht door Golvas » 10 mar 2020, 23:02

Officiële Stromer verdeler verkoopt refubished 814 Wh batterijen aan zowat de helft van de nieuwprijs (€ 850 ipv € 1650) ... de batterij komt met 1 jaar garantie en zou origineel bij Stromer gereviseerd zijn : https://stromerpedelec.nl/stromershop/r ... 814w-goud/
Golvas V2.0 🇧🇪

:bike: Stromer ST2 2018 - Sport 20" - Matt Black - :battery: 983 Wh

Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Contacteer:

Bericht door Stromeur » 10 mar 2020, 23:54

Refurb is een brede term, die vanalles kan betekenen. B.v. ook alleen een nieuwe behuizing of iets anders. Het hoeven niet per se de cellen te zijn.

Maar zeker een interessante prijs. Als ik nu om een accu verlegen zat, dan zou ik het ervoor doen.
Stromer ST2 S 2017. Mods & Excessen: OMNI Interface C, Stromer/Suntour geveerde voorvork, BodyFloat, Ergotec M88, GoPro Hero4, Rokform Pro, Ergon GP3, SKS spatlap, Spurcycle, Ortlieb Back-Roller High Visibility.

avos
Rookie
Rookie

Bericht door avos » 13 mar 2020, 15:16

Het minimum wat je mag verwachten van refurbished is dat men het gecheckt heeft, thats it.

Ik kan me ook niet voorstellen dat Stromer effectief nieuwe cellen plaatst voor dat bedrag, maar ben het met stromeur eens qua prijs, voor dit bedrag heb ik destijds een reserve battarij gekocht (vijwel nieuwe).
Stromer ST2 2016. Mods: OMNI Interface C, BodyFloat, Ergotec M99, Ergon ST Core Prime, VanZijp 150mm spatbord met Brooks spatlap en last but not least een Geveerde voorvork

Klaas1983
Pro
Pro

Bericht door Klaas1983 » 25 mar 2020, 21:42

woutah schreef:
18 jul 2019, 19:16
Ik ben toch voor https://www.fietsaccu-revisie.nl/ gegaan. De doorlooptijd was het kortst en no cure no pay garantie.
Heb een bestelling geplaatst voor 450 euro. Ik zou dan de 622wh krijgen. Morgen doe ik de accu en lader op de bus, laat weten als ik iets terug ontvangen heb!
Woutah, hoe bevalt jouw gereviseerde accu? Ik ben er met 1 accu ook bijna aan toe vrees ik, en de blauwe st1 accu zie ik helaas ook nergens in de aanbieding komen..

Plaats reactie