Dan zit er dus voor € 313,20 aan cellen in
https://www.nkon.nl/rechargeable/li-ion ... 0-50e.html
Ongoing review: de Klever 1200Wh accu
- Flyy
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
- Locatie: Paderborn
- Merk SP: Klever N Rogue / Grace easy IG
- Km-stand: 40
Stijnemans schreef: ↑04 jan 2021, 11:07 Wordt er bij Klever weleens gesproken over het ontwikkelen van een aantrekkelijker frame/design? Ik denk dat veel mensen een Klever zouden kiezen als deze wat aantrekkelijker (en evt. groter) ontworpen zou worden.
Quelle: http://www.klever-forum.com/viewtopic.p ... 2&start=10Andere weetjes:
- Er komen nieuwe fietsen. Een update van de B-speed genaamd de Why (geen idee of het juist geschreven is) die ook iets meer op de vrouwen gericht is. En met nog steeds een rechte zitting op de fiets.
- Pinion Alpha: Meer power (800w motor), nieuwe display in kleur, ...
- Een iets meer wielrenners model zijn ze ook met bezig.
- er komt ook een nieuwe snellader. Zonder ventilator en meer power.
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Meer info over de aankomende X-Speed PINION Alpha:
viewtopic.php?f=36&t=4111
Over de Y (zo heet-ie, niet "why") verder nog geen gegevens.
viewtopic.php?f=36&t=4111
Over de Y (zo heet-ie, niet "why") verder nog geen gegevens.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Het is cosmetisch niet de meest fraaie oplossing omdat-ie wat hoog uit komt en dat heeft invloed op de hoogte van de instap, maar de 1200Wh accu kan dus in de Klever B-Speed:
Bron foto: Klever Forum
Bron foto: Klever Forum
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Het is inderdaad een briljante aktentas-houder. Plus: plek zat om accucapaciteit nog verder uit te breiden, kan nog wel een half metertje accu bij
Maar zonder gekheid: het ontwerp van de Klever B-Speed is sowieso briljant. Als ik niet meer sportief zou kunnen zitten op een SP en volledige vering wil, dan zou ik 'm rustig in huis halen.
Maar zonder gekheid: het ontwerp van de Klever B-Speed is sowieso briljant. Als ik niet meer sportief zou kunnen zitten op een SP en volledige vering wil, dan zou ik 'm rustig in huis halen.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 23003
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Nee niet eens! Dan zou ik namelijk ook rustig een X-Speed PINION kopen, maar die vind ik niet mooi. De B-Speed daarentegen: oprecht briljant in vorm/functie!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Flyy
- Veteraan | Forum Supporter
- Berichten: 509
- Lid geworden op: 22 jun 2020, 20:55
- Locatie: Paderborn
- Merk SP: Klever N Rogue / Grace easy IG
- Km-stand: 40
Da ich ja zwei Akkus von Klever habe, bin ich eben auf die Idee gekommen sie beide zu "verbauen". Die Höhe ist dann 34cm.
Rechnerisch sind das dann:
1200Wh / 26,5cm * 34cm = 1540Wh
Also schon die nächste Akkugeneration.
Wenn man auf den Durchstieg verzichtet, geht da noch deutlich mehr rein
Beim X-Speed ist kaum noch Luft.
Omdat ik twee batterijen van Klever heb, heb ik net het idee bedacht om ze allebei te "installeren". De hoogte is dan 34cm.
Berekend zijn dat dan:
1200Wh / 26,5cm * 34cm = 1540Wh
Dus nu al de volgende accugeneratie.
Als je het zonder de doorstap doet, zit er nog aanzienlijk meer in .
Er is nauwelijks nog lucht over in de X-Speed.
Rechnerisch sind das dann:
1200Wh / 26,5cm * 34cm = 1540Wh
Also schon die nächste Akkugeneration.
Wenn man auf den Durchstieg verzichtet, geht da noch deutlich mehr rein
Beim X-Speed ist kaum noch Luft.
Omdat ik twee batterijen van Klever heb, heb ik net het idee bedacht om ze allebei te "installeren". De hoogte is dan 34cm.
Berekend zijn dat dan:
1200Wh / 26,5cm * 34cm = 1540Wh
Dus nu al de volgende accugeneratie.
Als je het zonder de doorstap doet, zit er nog aanzienlijk meer in .
Er is nauwelijks nog lucht over in de X-Speed.
-
- Runner-up
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 29 nov 2020, 17:27
- Locatie: Antwerpen
- Merk SP: Nog te beslissen
Dag iedereen,
Ik heb vorige week een klever X-speed pinion met de 1200 Wh batterij besteld. Ik had er ook een Klever reislader bij besteld.
Vandaag telefoon gekregen van de fietsenmaker. Klever raadt blijkbaar af om de reislader met de 1200Wh batterij te gebruiken. De reislader heeft maar 2A, waardoor het opladen te lang zou duren en waardoor de oplader te hard zou opwarmen.
Wel jammer, want ik wou wel een reislader hebben om gemakkelijk mee te kunnen nemen. die standaard (5A) oplader van klever lijkt me behoorlijk groot (en fragiel?) om gemakkelijk in een fietstas te krijgen.
Het zal dan toch maar moeten zeker...
Ik heb vorige week een klever X-speed pinion met de 1200 Wh batterij besteld. Ik had er ook een Klever reislader bij besteld.
Vandaag telefoon gekregen van de fietsenmaker. Klever raadt blijkbaar af om de reislader met de 1200Wh batterij te gebruiken. De reislader heeft maar 2A, waardoor het opladen te lang zou duren en waardoor de oplader te hard zou opwarmen.
Wel jammer, want ik wou wel een reislader hebben om gemakkelijk mee te kunnen nemen. die standaard (5A) oplader van klever lijkt me behoorlijk groot (en fragiel?) om gemakkelijk in een fietstas te krijgen.
Het zal dan toch maar moeten zeker...