Stromer doesn't care denk ik... die fietsen verkopen zichzelf.
Ze weten waarschijnlijk ook dat ze er nooit met de hoofdprijs aan de haal gaan omdat ze quasi compromisloze fietsen maken en hun doelgroep vrij specifiek is (niet klein, maar wel heel specifiek: voorkeur gevend aan snelheid, power & actieradius en verder geen nood aan comfort en toeters en bellen). , dan beter gewoon helemaal niet in de lijst opgenomen worden denk ik.
Die prijzen worden meestal gewonnen door fietsen die in spreidstand gaan staan om aan alles een beetje tegemoet te komen en nergens echt in uit te blinken. Heel vreemd dat Klever dit gewonnen heeft, want die zijn ook vrij radicaal en met 7500 euro onmogelijk budgetvriendelijk te noemen.
Test SP’s zonder Stromer?
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22960
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Die PINION C1.12 maakt de Klever tot de winnaar. Ze weten bij het AD ook dat dit een prijzige oplossing is, maar wel eentje waar veel SP'ers om zitten te springen. Verder is de X-Speed - op het design van het frame na (moet je van houden) - een prima allemansvriend. Meer dan de gemiddelde Stromer.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Denk dat Stromer echt moet uitkijken, toen ik mijn ST1x2017 kocht staken ze echt met kop en schouders bovenuit en was dit zo ongeveer de enige fiets die 15k km per jaar (hele jaar door) aan kon. Dat is zeker niet meer zo. Ik ben heel benieuwd naar oordeel van Stromeur aangezien zij echt wel de fiets der fietsen van Stromer heeft (ST2s). Enige + is dat Stromer heel coulant is met garantie. Ik vermoed zomaar dat ze op termijn Product as a Service aan gaan bieden om te onderscheiden.Bram Roose schreef: ↑25 jun 2020, 11:15 Stromer doesn't care denk ik... die fietsen verkopen zichzelf.
Ze weten waarschijnlijk ook dat ze er nooit met de hoofdprijs aan de haal gaan omdat ze quasi compromisloze fietsen maken en hun doelgroep vrij specifiek is (niet klein, maar wel heel specifiek: voorkeur gevend aan snelheid, power & actieradius en verder geen nood aan comfort en toeters en bellen). , dan beter gewoon helemaal niet in de lijst opgenomen worden denk ik.
Die prijzen worden meestal gewonnen door fietsen die in spreidstand gaan staan om aan alles een beetje tegemoet te komen en nergens echt in uit te blinken. Heel vreemd dat Klever dit gewonnen heeft, want die zijn ook vrij radicaal en met 7500 euro onmogelijk budgetvriendelijk te noemen.
- mboelis
- Veteraan
- Berichten: 1031
- Lid geworden op: 21 feb 2019, 14:43
- Locatie: Westfriesland
- Merk SP: Stromer ST3 2019
- Km-stand: 40k
PAAS is zo gek nog niet met af en toe instortende achterwielmotoren. Noodzakelijk is dan een goed werkend en professioneel dealernetwerk. De tenenkrommende berichten die af en toe toch nog voorbijkomen laten zien dat het nog niet bij elke FM zover is. Een aantal FM gedraagt zich nog als fietsenverkoper terwijl eigenaars die de SP als woon-werk vervoermiddel hebben behoefte hebben aan mobiliteit. Als je de SP om welke reden dan ook bij de FM moet laten staan wil je o.a. passend vervangend vervoer
/Marco
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
ST3 2019 Sport L Cool White 983Wh, woon-werk 30km vv
Behalve het goede dealer netwerk en de snelheid heb ik soms al het idee dat ik in een (onbetaalde) PaaS zit.