STROMER op Interbike 2017

Plaats reactie
mhoutman

Interessante video over de 2018 specs en update van de nieuwe OMNI. Hier wordt gesproken over $650 voor het verwisselen van de unit. Gelukkig we hebben nog een aantal maanden te gaan (ca. april/mei 2018)

Ook allemaal 12V systemen in de toekomst, vandaar ook de Supernova lampen. En dan ook nog een proximity sensor; keyless entry :)

Lomito

Omni-update (hardware) voor €650... interessant. :o
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22959
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Beter duur dan niet te koop, zal Stromer hebben gedacht.

Verder haalde ik nog uit het verhaal dat de nieuwe OMNI 100x meer geheugen heeft dan de huidige OMNI, touch screen heeft i.pv. press screen, en de icoontjes aan de bovenrand noemt deze meneer een "menu bar", maar het zijn gewoon netwerk, BlueTooth etc. icoontjes, volgens mij geen menu.

Interessant is ook dat in Nederland de ST1 X duurder wordt, terwijl in de USA de prijs van de ST1 X hetzelfde blijft. De ST2 en de ST2 S zullen in de USA zelfs dalen in prijs.

En nee zeg, ze hadden het ST5 prototype niet eens staan op Interbike! Blij dat wij Eurobike hebben gehad :shock: De hele stand is sowieso een stuk kaler dan de Stromer stand die ik op Eurobike heb bezocht. Het blijft een beetje sappelen voor de USA dus (maar wel een salesmanager die zich wil laten filmen ;p, maargoed: EBR is ook een hele grote speler in de USA). Jammer dat ze de ST5 nog niet in Amerika kunnen presenteren, want zeker weten dat er daar ook markt voor Stromer is; de Amerikaanse reviews van deskundigen zijn in de regel erg lovend.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie