Veel gehoord van slechts een handjevol (en dan vooral één) persoon. Daar zit wat Stromer betreft waarschijnlijk geen omzet in.
Interview met Jakob Luksch, CEO van Stromer
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
- Stromeur
- Admin | Forum Supporter
- Berichten: 22831
- Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
- Locatie: Friesland
- Merk SP: Stromer ST3 PINION SE
Dat ben ik niet met je eens. Stromer heeft de assembly plant in Taiwan eruit gewipt en sindsdien zijn we van een hele bende slordigheidjes in de afwerking af.
Eerlijk gezegd heb ik vooral de indruk dat de TMM sensor in de Drie en Vijf wat wiebeliger/gevoeliger is dan die in vorige modellen. En een deel van die problemen is te wijten aan het met het verkeerde moment aandraaien van de achterwiel-as door de FM of eigenaar.
Die sensor wordt gemaakt door een externe fabrikant en heeft niks met gebrekkige QC bij Stromer te maken. (Je zou hoogstens kunnen concluderen dat deze TMM misschien niet het beste product is, maar een vervolgmodel ontwikkelen kost nu eenmaal veel tijd.)
QC, supply chain management en een strak/snel RMA proces: daar liggen de uitdagingen voor Stromer en de CEO ziet dit ook in. Dat is niet de automotive napraten. Hij geeft er blijk van donders goed te weten dat Stromer-eigenaren dit ook verwachten en zelfs eisen. Ik heb liever zulke praat en een visie (hup, met de billen bloot), dan halleluja verhalen over omzet, volumes of marktleiderschap.
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023