Stromer in botsing met meisje

Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

:shock: zo zie je maar weer! Checken ze bij de krant nog hun feiten?
Laatst gewijzigd door Mark78 op 10 sep 2019, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Peulders
Pro
Pro
Berichten: 60
Lid geworden op: 17 aug 2019, 18:42

Golvas schreef: 10 sep 2019, 21:20 De reactie van Hilleen Hovinga zorgt voor een verrassende wending in dit ganse verhaal ... :bj
Mijn dochter is vanmiddag over de kop gegaan met haar fiets. De mevr. met (waarschijnlijk) een speedpedelec heeft mijn dochter eerste hulp geboden en absoluut niet aan gereden. Samen met een andere mevrouw hebben ze mijn dochter en mij heel erg goed geholpen, en ben ze erg dankbaar.
Als dat klopt is dit een staaltje van top journalistiek.
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Heb maar even een berichtje aan de redactie gestuurd. Als dit waar is, is het wel heel beschamend... Laat wel weten als ik een reactie krijg. Heb ze ook nog even gevraagd naar het waarom van het gebruik van supersnelle elektrische fiets ipv speedpedelec.
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Stromend
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1708
Lid geworden op: 24 sep 2017, 16:41
Locatie: Dieren
Merk SP: Klever X-Commuter
Km-stand: 8200

Ik heb vanmiddag ook mijn Speed Pedelec aan de kant gezet en eerste hulp verleend bij een Belgische fietser die vrijwel in m’n achtertuin over de kop sloeg.
Het Belgische gezelschap was helemaal verbaasd door mijn handelen waarbij ik na aankomst van de ambu het fietsverkeer regelde. Vanzelfsprekend. Veel nieuwsgierigheid van de omstanders voor de fiets en na aftocht van de ambu veel persoonlijke bedankjes.
Wie goed doet, goed ontmoet.
R&M Cruiser HS 6.000km,
Stromer ST2s 2017, ruim 23.000km,
Klever X Commuter 2019 va. 6-2020
Gebruikersavatar
Lamkram
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 1047
Lid geworden op: 01 sep 2017, 08:15
Locatie: Almere
Merk SP: Stromer ST7 ARBR
Km-stand: 53.000

Goed gedaan Stromend.

Groet Mark
:d3:
Go-ST1x 13455 km
GO-FAST ST5 (L) 37215 km
GO-Nice ST7 ARBR 2653 km
GO-Nice ST7 #2 ARBR........km


25Km enkele reis. Regio Almere-Amsterdam-Almere
:d3:
Damainry
Rookie
Rookie
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 mei 2019, 20:56

Knap gedaan Stromend. Petje af !
Reinout-ST3
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 863
Lid geworden op: 18 jun 2017, 09:49
Locatie: Elst (Gld)
Merk SP: ST3 C1.12
Km-stand: 60.000

Ben heel benieuwd of die "krant" nog een rectificatie gaat zetten of dat ze dit gewoon accepteren met de gedachte dat die eerste kop/artikel voor lekker veel lezers zorgt ........
Nieuwsgaring ?......daar hoort ook een feitencheck bij zoals een schrijver hierboven al aangeeft.

Stromend: hulde voor je actie. En dat je fiets daar nog eens bovendien als een publiekstrekker stond doet onze categorie fietsers alleen maar goed.

Veel veilige kilometers toegewenst,
Reinout
Mark78
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 327
Lid geworden op: 28 feb 2018, 14:31
Locatie: Groningen
Merk SP: ex-Stromer St3 le en ex-St2

Reactie van de redactie:

Dank voor je bericht. We zijn vooral bij dit soort ongelukken afhankelijk van informatie die ons wordt verstrekt. Het lukt zeer zelden om contact te hebben met direct betrokkenen. Op basis hiervan wordt een bericht gemaakt. Ik pas het bericht aan, hoewel ik niet goed begrijp wat er tendentieus is aan speed pedelec versus supersnelle elektrische fiets. Dat is wat het is, toch?
ST3 Launch Edition! - Ex-Stromer ST2 983wh 2017 (total loss) - VW T4 Westfalia freestyle 2003
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

hoewel ik niet goed begrijp wat er tendentieus is aan speed pedelec versus supersnelle elektrische fiets. Dat is wat het is, toch?
Het is wat mij betreft het *super* deel van supersnelle. Hiermee geef je naast een aanduiding ook een suggestie. Ik vind het vergelijkbaar met een fietser die door een automobilist is aangereden:

"fietser aangereden door auto"
versus:
"fietser aangereden door supersnelle Porsche"

Dat laatste klinkt bij mij alsof die auto met 160 km/h door de bebouwde kom gevlogen kwam een daarbij een fietser aanreedt.

Aangezien ze niet wisten met welke snelheid het was gebeurd (sterker nog, ze wisten niet eens dat het een eenzijdig ongeval was) moeten ze die suggestie niet geven. Ik vind het pure clickbait.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Copello
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 jan 2019, 16:22
Merk SP: ST3
Km-stand: 11.400

Artikel lijkt al aangepast...?


Een meisje meisje is dinsdag aan het eind van de middag op het Hoendiep in Hoogkerk gevallen.



Ze liep daarbij een hoofdwond op. Het meisje werd geholpen door een voorbijganger op een speed pedelec. Eerder werd gemeld dat ze door deze persoon was aangereden, maar dat blijkt klopt niet volgens de moeder van het meisje. De politie onderzoekt de oorzaak van het ongeluk.
ST3 black edition 983Wh. (Woon - werk enkel 30km)
Plaats reactie