VAB Magazine: Stromer ST3 de beste speed pedelec

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22833
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

De Stromer ST3 is door VAB Magazine uitgeroepen tot "Speed Pedelec of the Year". Lees hier het artikel:

https://magazine.vab.be/mobiliteit/de-b ... -7BxIS7Qd8
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tarantino
Runner-up
Runner-up
Berichten: 18
Lid geworden op: 08 apr 2019, 20:16
Locatie: Lier België

:cool2:
Dan ben ik blij dat ik de juiste keuze heb gemaakt.
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

:cool2: :d3: zelfde hier
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
Golvas
Veteraan
Veteraan
Berichten: 5096
Lid geworden op: 23 dec 2018, 16:30
Locatie: BE

Je kan onmogelijk een fiets uitroepen tot "Beste elektrische fiets" als je de deelnemende fietsen niet stuk voor stuk onderwerpt aan een duurtest en geen rekening houdt met de ervaringen van gebruikers.

"Deze fietsen werden - door mensen die hier amper een paar rondjes mee reden - verkozen tot best aanvoelende elektrische fiets" was een correctere titel geweest voor dit artikel ... VAB slaagt er zelfs nog niet in om alle modellen correct te benoemen. :bu:
Golvas V2.0 🇧🇪 🇺🇦

🚲 S̶t̶r̶o̶m̶e̶r̶ ̶S̶T̶2̶ ̶2̶0̶1̶8̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶S̶p̶o̶r̶t̶ ̶2̶0̶”̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶M̶a̶t̶t̶ ̶B̶l̶a̶c̶k̶ ̶ ̶*̶ ̶ ̶9̶8̶3̶ ̶W̶h̶ (Verkocht)
Gebruikersavatar
FreddyH
Veteraan
Veteraan
Netherlands
Berichten: 9406
Lid geworden op: 24 jan 2018, 17:46
Locatie: regio Eindhoven
Merk SP: Klever X-Speed α

Inderdaad. Zelfde met de "grote SP test" vorig jaar met de fietsersbond. De testrijders waren dan wel ervaren SP rijders (o.a. ik) maar we hadden een rondje van ± 10 minuten fietsen. Dan leer je de echte plussen en minnen van een fiets niet kennen. Daarnaast test je dan 1 fiets met de accu helemaal vol en daarna een fiets met de accu bijna leeg (goh, die tweede fiets was een stuk minder krachtig... wat een verrassing).

Iets met een hele grote korrel zout.
🇺🇦
There was never a good war, or a bad peace :bn:
[Benjamin Franklin]
Plaats reactie