Levertijd

Gebruikersavatar
bikeheart
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 jun 2017, 11:46
Locatie: Limburg

Vanmorgen heb ik opnieuw een bezoekje gebracht aan mijn dealer, die eind mei van dit jaar het dealerschap van Stromer heeft verworven.
Hij heeft de eerste van drie Stromers ontvangen. Het betreft de st1.
De st1X en st2 krijgt hij elk moment binnen.
Opnieuw blijkt, zoals al vaker op het forum vermeld, dat de huidige levertijd een week of vier bedraagt.
Ik ga ervan uit dat ik de komende dagen kan proefrijden op de st1X en st2.
Ik zie er naar uit en zal jullie na afloop van mijn bevindingen op de hoogte stellen. Door veel ervaringen op dit forum te lezen, heb ik mijn dealer al de nodige tips kunnen geven van hetgeen in de Stromer community geliefde accessoires zijn (Kask helm, Body Float zadelpen, Spurcycle bel, Ergon grepen, etc) :D
sinds 19-09-2017 in het bezit van een Stromer ST2s, voorzien van: Kinekt Bodyfloat zadelpen, Redshift ShockStop stuurpen, Spurcycle bel, Racktime bagagedrager, set Ortlieb Back-Roller Classic tassen, B&M Cycle Star spiegel, Quad Lock iPhone houder
Gebruikersavatar
pclaerhout
Pro
Pro
Berichten: 71
Lid geworden op: 31 mei 2017, 13:47
Locatie: Beernem, België

Prijs jezelf gelukkig als de levertijd maar 4 weken is.

Ik heb er 8 weken op mogen wachten (ST1x)...
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Ik heb gezien dat diverse dealers in Nederland en België in de afgelopen afgelopen week nieuwe voorraad Stromers hebben ontvangen. Als daarbij voor jouw dealer nog niet alle modellen zaten, dan zal het inderdaad wel wachten zijn op de volgende batch..

Ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen Bikeheart!
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Tony Mb
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 1120
Lid geworden op: 25 jun 2017, 00:09
Locatie: Antwerpen

Ik was zaterdag nog bij een Stromer verdeler in Antwerpen en zijn winkel stond vol (of toch bijna) met nieuwe Stromers met het karton er nog rond. Een deel waren al verkocht maar zeker niet allemaal.
ST1 Step Through, 2017, zwart, 24000Km... and counting
Gebruikersavatar
bikeheart
Pro
Pro
Berichten: 38
Lid geworden op: 09 jun 2017, 11:46
Locatie: Limburg

Mijn dealer had de rekening al in huis voor de verwachte twee fietsen.
De interesse in Stromer blijkt groot te zijn. Nadat ik ga proefrijden, volgen meerdere klanten die ook interesse toonden.
Mijn dealer heeft ook de vertegenwoordiging van Specialized. Hij heeft de afgelopen maanden heel wat Levo's verkocht aan mt 'ers en ook de Vado begint te 'lopen'.
Hij is echter razend enthousiast over Stromer. Sinds hij op zijn website heeft vermeld dat hij Stromer dealer is, kreeg hij bijvoorbeeld een vraag binnen van een echtpaar, die voor service aan hun Stromers vanuit Limburg steeds naar Amsterdam moesten rijden. Of hij ook hun Stromers kon servicen, was de vraag...
sinds 19-09-2017 in het bezit van een Stromer ST2s, voorzien van: Kinekt Bodyfloat zadelpen, Redshift ShockStop stuurpen, Spurcycle bel, Racktime bagagedrager, set Ortlieb Back-Roller Classic tassen, B&M Cycle Star spiegel, Quad Lock iPhone houder
Gebruikersavatar
Alex.slaets
Expert
Expert
Berichten: 237
Lid geworden op: 18 jun 2017, 18:01
Locatie: B-2800 Mechelen

De levertijd van de oranje ST1X schijnt momenteel de pan uit te rijzen.
ST2 983WH 2x25km woon-werk
Hans Kamp
Pro
Pro
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 sep 2017, 16:14

Ik ga bijhouden wat de levertijd van mijn ST1 is. Gisteren (30 september) heb ik het besteld. Ik word gebeld of ik krijg een SMS als de fiets rijklaar bij de fietsenmaker staat. Daarna moet ik tijd vinden om de fiets daadwerkelijk op te halen. Het liefst zet ik de helm op en fiets ik er zo mee weg!
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Kon de dealer je geen indicatie geven van de levertijd?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Hans Kamp
Pro
Pro
Berichten: 26
Lid geworden op: 30 sep 2017, 16:14

Oeps niet gevraagd. Wel wat er ongeveer gebeurt tussen de bestelling en de aflevering.
Gebruikersavatar
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Berichten: 22817
Lid geworden op: 15 mei 2017, 20:18
Locatie: Friesland
Merk SP: Stromer ST3 PINION SE

Wil je dan niet weten wanneer je je Stromer krijgt?! Ik zou ontploffen van spanning. En de dealer heeft daar uit zichzelf ook niks over gezegd? Wie is je dealer?
Stromer ST1 X 2017 - Stromer ST2 S 2018 - Klever X ALPHA 45 2021 - Stromer ST3 PINON 2023
Plaats reactie