Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

michiel
Rookie
Rookie
Netherlands
Merk SP: Stromer ST3
Km-stand: 2300

Dag allen,

even netjes voorstellen; Michiel, wonend in Noord Holland, na veel speurwerk, inlezen en bestellen Klever (die nooit geleverd werd volgens afspraak) toch voor de ST3 gekozen vorig jaar. Vnl omdat die in de aanbieding (…) was in A'dam en omdat die in XL wordt geleverd. Ben zelf 1.98 dus dat is wel nodig.
Enkele reis werk ongeveer 24 km, soms 32 als ik de duinroute neem. Gemiddelde snelheid tegen de 34, soms 47 met de auto's mee op de weg, dan weer krap 30 op het fietspad. Altijd scheuren hoeft niet zo. Tot nu toe regen vermeden (buien niet) en 2 keer per week fietsen is nu de norm. Dat wil ik opschroeven naar 3 keer per week. Merk dat met het ouder worden een dagje rustig in de auto zitten ook niet zo slecht is..... :oops:

Dit forum is erg interessant, en soms ook vermakelijk. Ik heb zelf nu na een jaar toch ook wat vraagjes over de fiets en omdat de FM in A'dam niet zo scheutig is met antwoorden wil ik die aan jullie gaan stellen.

vriendelijke groet,

Michiel
YnzeJ
Rookie
Rookie
Merk SP: ST1x 2017
Km-stand: 9000

Hallo, Ik ben Jurjen en bne sinds 1,5 jaar in het bezit van een ST1x uit 2017. Ik gebruik de fiets vnml voor woon werk, 40 km in totaal.
Hier en daar wat aanpassingen gedaan waaronder een verende zadelpen, in hoogte verstelbare stuurpen en ander stuur.
Stroomstoot
Rookie
Rookie
Belgium
Merk SP: Stromer

Hallo iedereen,
Even voorstellen. Ik ben Kenny, 30j oud en lees al enige tijd mee hier om het forum.
Ondertussen werd het toch eens tijd om zelf wat actief te worden aangezien er een ST2 met riem en verend zadel onderweg is naar hier :D
Deze zal voornamelijk gebruikt worden voor woon-werk verkeer wat momenteel 13km enkel is maar in de toekomst na de verhuis 30km word.
Ik kan echt al niet wachten om hem in gebruik te nemen!
stromertime
Rookie
Rookie
Belgium
Merk SP: stromer st3
Km-stand: 0

Hoi iedereen
Ik ben Ronald en heb een st3sport besteld, wacht nu nog op de nummerplaat.
Wordt hoofdzakelijk gebruikt voor ww verkeer 40km heen en weer.
De fiets heeft de bq814 batterij daar wordt hij standaard mee geleverd hoop dat dat voldoende is, heeft iemand daar een idee van?

Groeten
Golvas
Veteraan | Forum Supporter

Persoonlijk zou ik hem sowieso laten leveren met een 983Wh batterij, zeker als je hem ook bij koudere temperaturen gaat gebruiken ... degeneratie kan verrassend snel gaan.
Golvas V2.0 🇧🇪

:bike: Stromer ST2 2018 - Sport 20" - Matt Black - :battery: 983 Wh
stromertime
Rookie
Rookie
Belgium

Ja wil zeker niet stil komen te staan ergens :o
Dan maar voor de dikke batterij gaan weer 300euri :bp:
stromertime
Rookie
Rookie
Belgium

Ships verkeerde smilie
Laatst gewijzigd door stromertime op 01 mei 2021, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
FreddyH
Netherlands
Merk SP: Bulls Green Mover E45

stromertime schreef: 01 mei 2021, 08:31 Ships verkeerde Smilde!!
Er is een edit knopje boven je bericht, daarmee kan je tot 1u na plaatsing (daarna verdwijnt het knopje) het bericht aanpassen.
Remember compliments you receive. Forget the insults. If you succeed in doing this, tell me how.
(Baz Luhrmann)
stromertime
Rookie
Rookie
Belgium

Thanks
Stromeur
Admin | Forum Supporter
Admin | Forum Supporter
Netherlands
Merk SP: Klever X Alpha 45

FreddyH schreef: 01 mei 2021, 08:55 Er is een edit knopje boven je bericht, daarmee kan je tot 1u na plaatsing (daarna verdwijnt het knopje) het bericht aanpassen.
6u ;)
Stromer ST1 X (2017) - Stromer ST2 S (2018) - Klever X Alpha 45 (2021)
Plaats reactie