Welkom op Speed Pedelec Review! Stel je even voor.

asm12z
Pro
Pro
Belgium
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 nov 2018, 08:02

Leuke naam :cool2: welkom!
2018-2022 ST3 (🚲 Deep Black, Sport L, 🔋BQ814,⛑ Giro Bexley, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
2022-... ELLIO (🚲 Yankee Blue, Sport, 🔋1150W, ⛑ Giro Bexley - winter, Lazer Anverz - zomer, 🎥 Cycliq Fly12CE, 🛎 Spurcycle) 🇧🇪
Gebruikersavatar
nick1
Expert
Expert
Berichten: 232
Lid geworden op: 29 dec 2018, 22:15
Locatie: Linter (B)

Welkom Denis!
Giant Twist Go double power --> Kalkhoff S10 --> Stromer ST3
Gebruikersavatar
Free2be
Veteraan
Veteraan
Belgium
Berichten: 892
Lid geworden op: 26 aug 2018, 10:58
Locatie: Hasselt
Merk SP: ST3 limited edition
Km-stand: 2000

Welkom Denis, fijn te lezen dat het je bevalt, het stromeren!
ST3 LE gewoon omdat het kan, vrije tijd en werk combinatie.
Richvergunst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 jan 2018, 12:43
Locatie: Oberwangen

Dennis, :ay

Welkom op het forum, uit ervaring kan ik zeggen dat wachtten op een ST3 zeer doet. :bc
Veel veilige kilometers toegewenst. ;p
ST 3 black matte :P, ortlieb backroller classic , Bodyfloat kinect, Giro bexley mips :geek:, spatbordverlengers van Zijp techniek :mrgreen:
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Hoi Denis,

Welkom en proficiat met je aankoop. :cool2:

(Wat is de leveringstijd van je St3?)
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Verstromer
Runner-up
Runner-up
Berichten: 12
Lid geworden op: 20 jan 2019, 15:19

Hey Patrick,

de bestelling kan pas binnen twee maanden doorgaan... dus nog geen idee... laats bij Velodome zijden ze een drietal weken plus af-montage en aanvraag nummerplaat... voor een Cool White... voor de Mat Zwarte...best wat langer... .

Grtz,
Denis
Gebruikersavatar
Patrick63
Veteraan
Veteraan
Berichten: 350
Lid geworden op: 30 aug 2018, 11:13

Verstromer schreef: 29 jan 2019, 19:04 Hey Patrick,

de bestelling kan pas binnen twee maanden doorgaan... dus nog geen idee... laats bij Velodome zijden ze een drietal weken plus af-montage en aanvraag nummerplaat... voor een Cool White... voor de Mat Zwarte...best wat langer... .

Grtz,
Denis
Kleur keuze gemaakt :?:

Geduld wordt beloont :ay
Stromer St3 Sport 2019 deep black L :d3: , helm Giro Bexley :cool2:
Gebruikersavatar
kenneth
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2019, 08:04
Locatie: Omgeving Alkmaar
Merk SP: Stromer ST2S
Km-stand: 9440

Hallo allemaal,

Mijn naam is Kenneth, 48 jaar en ik ben woonachtig in de omgeving van Alkmaar en ik ben sinds 3 weken in het bezit van een hele mooie Stromer ST2 Sport 20" uit 2017. Ik heb deze kunnen kopen via een fietsenhandel met 'slechts' 89 km op de teller. Die was dus nog brandnieuw.

Sinds oktober vorig jaar werk ik bij een andere werkgever, moest mijn leaseauto inlveren en had het idee opgevat om fietsend naar het werk te gaan. Dit scheelt brandstof (beter voor het milieu) en het scheelt een abonnement op de sportschool. Enkele reis 25,4 km in slechts 38 minuten, ik ben er blij mee! Scheelt in tijd niets met de auto.

Verder klus ik graag, sleutel ik graag aan mijn hobby auto en rij ik ook nog motor (meestal alleen in het buitenland, in de bergen). Ben getrouwd en we hebben 2 kinderen (18 & 17 jaar).

Ik vind het leuk om forums te lezen, heb hier ook al flink zitten rondneuzen. Gezellig! Tips & Tricks zijn altijd welkom.
+Stromer- ST2 Sport 20" - 2017 - Black matte - 983Wh - 25km woon-werk
Ortlieb backroller classic - VZT Accu Dummy RED / Spatbordverlenger 150mm + versteviging
Richvergunst
Pro
Pro
Netherlands
Berichten: 89
Lid geworden op: 25 jan 2018, 12:43
Locatie: Oberwangen

Kenneth,


Veel veilige kilometers :cool2: , en mooi dat je een bijdrage wil leveren aan het mileu. :d3:

PS, je bent gewaarschuwd Stromeren is verslavend :ck:
ST 3 black matte :P, ortlieb backroller classic , Bodyfloat kinect, Giro bexley mips :geek:, spatbordverlengers van Zijp techniek :mrgreen:
Gebruikersavatar
kenneth
Rookie
Rookie
Netherlands
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 jan 2019, 08:04
Locatie: Omgeving Alkmaar
Merk SP: Stromer ST2S
Km-stand: 9440

Richvergunst schreef: 30 jan 2019, 12:51 Kenneth,


Veel veilige kilometers :cool2: , en mooi dat je een bijdrage wil leveren aan het mileu. :d3:

PS, je bent gewaarschuwd Stromeren is verslavend :ck:
Dank je wel! Ik moet zeggen dat ik het echt heerlijk vind met de Stromer! :bo: Het weer is nog wat frisjes, maar ik fiets mezelf wel warm... :heat:
+Stromer- ST2 Sport 20" - 2017 - Black matte - 983Wh - 25km woon-werk
Ortlieb backroller classic - VZT Accu Dummy RED / Spatbordverlenger 150mm + versteviging
Plaats reactie